Volvo CE propune o nouă abordare de marketing și își anunță decizia neparticipării la Bauma 2022

MEq
By MEq martie 26, 2021 17:01

Volvo CE propune o nouă abordare de marketing și își anunță decizia neparticipării la Bauma 2022

În contextul evoluției comportamentului clienților, ca urmare a pandemiei de Covid-19, Volvo CE anunță o nouă abordare de marketing ce vizează o interacțiune și mai strânsă cu clienții companiei.

Această schimbare va implica:
– Împreună cu dealerii parteneri, focusarea pe evenimente Volvo pe piețele locale pentru a construi relații mai puternice și mai durabile cu clienții;
– O abordare de marketing comercial ce vizează integrarea dezvoltării canalelor digitale și tradiționale de marketing;
– Investiții sporite în canale digitale și campanii, pentru a reflecta schimbarea punctelor de interacțiune și comportamentale ale clienților
Ca urmare, Volvo CE a decis să nu participe la ediția din 2022 a târgului internațional Bauma München.

Integrarea canalelor de marketing digitale și tradiționale
Volvo CE se va reorienta în abordare sa specială de a ajunge la audiența-țintă, combinând evenimentele fizice, digitale și hibride. Această mișcare va permite o ofertă mai flexibilă, personalizată, oriunde și oricând clientul dorește să interacționeze cu produsele și serviciile Volvo.

Noua abordare este influențată de schimbările în comportamentul și nevoile clienților, care s-au accelerat pe durata pandemiei de Covid-19. Noua abordare reflectă, de asemenea, cererea tot mai mare de a dezvolta relații de afaceri într-o manieră mai sustenabilă și de a reduce amprenta de mediu a companiei.

Interacțiunea fizică rămâne o componentă-cheie a implicării clienților
„Deși interacțiunea fizică rămâne foarte importantă, observăm modificări semnificative în modul în care clienții noștri doresc să interacționeze cu noi atât digital, cât și față în față. Acest lucru este generat atât de posibilitățile tehnologice de a face afaceri mai eficient, cât și de nevoia tot mai mare de a face afaceri mai sustenabil”, spune Carl Slotte, Head of Region Europe la Volvo CE.

Participarea la viitoarele târguri
„În ciuda retragerii noastre de la evenimentul de anul viitor (n.r. Bauma 2022), nu excludem participarea la edițiile viitoare ale Bauma sau la alte târguri”, adaugă el. „Vom continua să analizăm modul în care clienții noștri vor să interacționeze cu noi și să ne bazăm strategia pe nevoile și cerințele lor.”

MEq
By MEq martie 26, 2021 17:01