Volvo CE adaugă motoare Stage V/Tier 4 Final pe camionul rigid R100

MEq
By MEq octombrie 5, 2021 18:43

Volvo CE adaugă motoare Stage V/Tier 4 Final pe camionul rigid R100

Camionul rigid R100 de la Volvo CE este echipat acum cu un motor Stage V/Tier 4 Final, upgrade ce-i permite să intre pe piețele reglementate în ceea ce privește emisiile și să deschidă distribuția sa la nivel mondial. Cu o dimensiune și o capacitate care îl fac cel mai mare camion rigid din gama companiei, R100 promite să reducă pentru clienți costurile de operare prin creșterea productivității, a eficientei consumului de combustibil, a confortului operatorului și a timpului de funcționare.

Puterea o dă un motor premium (Cummins QST30) Stage V / Tier 4 Final de 783 kW (1.075 hp), împreună cu o transmisie ce asigură un cuplu ridicat, o forță de tragere remarcabilă și tracțiune la sol, pentru o performanță optimă. De altfel, performanța transmisiei este asigurată de sistemul Volvo Dynamic Shift Control, care garantează automat selecția optimă a treptei de viteze, a vitezei de mers și a cuplului, pentru o eficiență a consumului.

R100 are o benă de 60,4 m3 capacitate, pentru o retenție optimă a sarcinii. Profilul coborât de încărcare îi permite operatorului să atingă sarcină utilă medie consistentă, iar timpii de ciclu rapizi de descărcare asigură o eficiență globală. Camionul rigid R100 cu motor Stage V/Tier 4 Final include un mod Economy selectabil de schimbare a treptelor de viteza, pentru aplicații de lucru mai ușoare sau în regim de viteză mare de deplasare, si o funcție de oprire automată a motorului cu sincronizare adaptabilă (care reduce oprirea inutilă a motorului pentru a reduce uzura motorului și costurile de operare).

Volvo se bazează pe capacitatea ridicată și performanțele de transport ale camionului său rigid cu sisteme inteligente de monitorizare. Opțiunea de cântărire la bord (OBW) se asigură că mașina mută în siguranță sarcina utilă maximă, pentru o producție rentabilă. R100 este disponibil împreună cu sistemul telematic al Volvo CareTrack, ce monitorizează de la distanță datele operaționale, inclusiv consumul de combustibil, utilizarea mașinii, rapoartele de funcționare în regim de ralanti și poziția GPS.

Design durabil
Timpii de disponibilitate și productivitatea sunt centrate pe designul durabil al mașinii, care promovează o protecție ridicată a componentelor, cicluri de viață mai lungi și intervale extinse de întreținerea planificată.

Cu o benă din oțel dur 400-HBW rezistent la impact și la abraziune, cuplată la un șasiu puternic, camionul rigid R100 obține performanțe de lungă durată utilizând:
– Un centru de greutate coborât.
– Suspensie față dinamică McPherson.
– Ampatament special proiectat pentru a asigura mașinii o stabilitate excelentă pe toate tipurile de suprafețe de rulare.
– Un design al șasiului de tipul „guler de cal” ce oferă flexibilitate torsională, pentru o durabilitate ridicată în timpul deplasării în teren accidentat.

Alegerea operatorului
R100 aduce, de asemenea, productivitatea și siguranța operatorului în prim-plan – începând cu cabina certificată ROPS/FOPS si continuând cu treptele și pasarelele antiderapante ce permit o intrare sigură în mașină. Cu vibrații și zgomot exterior reduse, cabina este montată pe amortizoare vâscoase; si împreună cu suspensia față dinamică de tip McPherson oferă confort la conducere.

Din scaun cabinei, operatorul poate observa cu ușurință șantierul și zonele înconjurătoare. Buna vizibilitate este completată de sistemul Volvo Smart View (conștientizare la 360°). Acesta folosește mai multe camere montate la exterior cu unghi ultra-larg pentru a produce o vedere panoramică a vehiculului și a zonei de lucru înconjurătoare, afișând imaginile pe display-ul din bord. De altfel, toate afișajele și comenzile ergonomice sunt la îndemâna operatorului.

Pentru niveluri ridicate de control și navigație, R100 este echipat cu două sisteme de frânare de încetinire tip retarder. Atunci când este selectat modul manual, dispozitivul de încetinire a transmisiei încetinește raportul de transmisie, care va limita blocarea roților în pante abrupte și în condiții de sol umed. În timp ce întârzierea de frânare modulată poate fi activată automat atunci când piciorul operatorului nu este pe accelerație. Aceste funcții reduc input-ul operatorului, pentru o conducere mai ușoară. O serie de alte sisteme contribuie la nivelurile ridicate de siguranță automată, protejând atât operatorul, cât și mașina.

Menținerea în parametri optimi
Echipat cu functii durabile care oferă o protecție superioară, R100 optimizează operațiunile și extinde intervalele de întreținere, generând costuri operaționale mai mici. Punctele de service sunt poziționate metodic, pentru o finalizare rapidă și eficientă a întreținerii – sunt grupate și amplasate la îndemână, accesibile de la sol și de pe platforma de service. Întreținerea este asistată de o suită de informații afișate la bord, ce includ presiunile din sistem, temperaturile și raportarea defecțiunilor.

MEq
By MEq octombrie 5, 2021 18:43

Follow & like us

ADVERTISING

OPINION