Upgrade în linia de macarale Grove pentru teren accidentat

MEq
By MEq iulie 12, 2023 14:38

Upgrade în linia de macarale Grove pentru teren accidentat

Cea mai recentă macara Grove pentru teren accidentat GRT8100-1 este o actualizare a popularului model GRT8100 (expus la Bauma 2019), cu o serie de îmbunătățiri. Multe dintre aceste îmbunătățiri se datorează noului șasiu, care împarte puncte comune cu șasiul lui GRT8120, cu o capacitate de 120 t. De asemenea, există un pachet de motor și transmisie actualizat, precum și o cabină nouă, mai spațioasă, cu funcții de operare îmbunătățite.

Upgrade în linia de macarale Grove pentru teren accidentatCu o capacitate de 100 t, macaraua GRT8100-1 prezintă aceleași diagrame impresionante de încărcare la 360° ca modelul anterior. De asemenea, menține aceleași dimensiuni generale, contragreutate și braț MEGAFORM cu cinci tronsoane, cu putere maximă în intervalul 12 – 47 m. Cu toate acestea, cu noul șasiu de pe GRT8100-1, clienții au opțiunea de a integra sistemul extrem de flexibil de stabilizatori cu poziționare variabilă MAXbase, care oferă îmbunătățiri de până la 15% a capacității în anumite configurații.

De asemenea, sistemul MAXbase simplifică foarte mult configurarea pe șantierele aglomerate, pentru fiecare dintre cele patru calaje telescopice hidraulice extinse pe o gamă de poziții simetrice și asimetrice. Nou pentru designul stabilizatorului este o funcție de autonivelare pentru configurarea ușoară pe șantier, împreună cu sistemul inteligent de monitorizare a stabilizatorilor (OMS) de la Manitowoc, pentru detectarea lungimii de extindere.

Noul șasiu deschide calea pentru o serie de îmbunătățiri ergonomice, cu decking plat, din aluminiu, ce permite un acces mai bun pentru asamblare și întreținere. Au fost adăugate noi spații de depozitare în jurul platformei față, iar accesul la componentele electrice ale șasiului se face ușor de la sol.

Upgrade în linia de macarale Grove pentru teren accidentatConfortul operatorului este îmbunătățit datorită unei noi cabine Full Vision mai late (cu o coloană de direcție înclinată/telescopică, un scaun mai lat, încălzit, reglabil electric și un pachet cu trei camere video ce maximizează vizibilitatea în jurul macaralei). Ușa mai mare și și barele de prindere înconjurătoare asigură un acces mai sigur. Un nou pachet de iluminare cu LED-uri se poate instala pe fiecare parte a șasiului. În plus sunt disponibile lumini frontale duble, montate pe cabina care se poate înclina la 20°, pentru o vedere mai bună a sarcinii și mai puține puncte moarte.

Sistemul de control al macaralei (CCS – Crane Control System) este acum montat pe cotiera reglabilă a scaunului operatorului, pentru o adaptare ușoară, permitând un control confortabil din butonul rotativ (jog dial). În sistemul CCS este inclusă și interfața de service a macaralei (0CSI – on-Crane Service Interface) care oferă sisteme de diagnosticare și monitorizare pentru o mentenanță ușoară.

CCS ajută și la obținerea de economii semnificative ale costului total de proprietate al macaralei rough-terrain GRT8100-1, permițând noului motor Cummins B6.7L în 6 cilindri, turbo și răcit cu apă, să funcționeze în modul ECO. Aici, intervalul de turații reduse promovează îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil, ajutate de convertizorul de cuplu instalat cu noua transmisie Rangeshift.

Pentru a fi conformă cu normele Euromot Stage V/Tier 4 Final, noua macara beneficiază de aproximativ 10% mai multă putere, dezvoltând 224 kW (300 hp) la 2.500 rpm, în timp ce sistemul de post-tratare cu un singur modul, cu DEF, reduce complexitatea ansamblului și greutatea lui.

MEq
By MEq iulie 12, 2023 14:38