Un nou standard în rândul finisoarelor de 5.95 m

MEq
By MEq iunie 27, 2017 00:09

Un nou standard în rândul finisoarelor de 5.95 m

Segmentul finisoarelor de 5,95 m este foarte important pentru multe companii de construcții rutiere, deoarece aceste utilaje pot acoperi o gamă largă de aplicații, de la mici lucrări municipale până la construcția și reabilitarea autostrăzilor. Având performanțe puternice și un design compact, noile finisoare SUPER 1700-3i și SUPER 1703-3i plasează marca Vögele în fruntea tehnologiei din acest domeniu.

Design compact și funcţii moderne
Finisoarele din clasa de 5.95 m sunt sunt proiectate pentru a obține performanțe maxime atât în condiții limitate, cât și pe șantierele de autostrăzi. Inginerii Vögele au ajuns la o soluție impresionantă și orientată spre viitor, rezultatul fiind noul finisor pe şenile SUPER 1700-3i și noul finisor pe roţi SUPER 1703-3i, două utilaje ultramoderne, compacte și puternice.

SUPER 1700-3i și SUPER 1703-3i integrează multe avantaje care dau rezultate în condiții de operare exigente. De exemplu, conceptul de manipulare a materialului care contracarează efectiv segregarea termică și mecanică prin mijloace precum designul buncărului de alimentare, transportoarele ascendente și şnecurile hidraulice, a căror înălțime poate fi reglată cu 15 cm.

Uşurinţă maximă de operare cu conceptul intuitiv ErgoPlus 3
Conceptul de operare ErgoPlus 3 cuprinde o platformă ergonomică a operatorului cu numeroase detalii inteligente. Inima sistemului ErgoPlus 3 sunt consolele de operare pentru operator și grinda finisoare. Toate funcțiile sunt aranjate aici în grupuri logice, butoanele susțin funcționarea fiabilă chiar și atunci când operatorul poartă mănuși, iar afișajele color cu iluminare din spate facilitează citirea clară a setărilor curente, chiar și noaptea sau în lumina puternică a soarelui.

Performanțe puternice
Un finisor care trebuie să facă faţă unei varietăţi de proiecte de construcții trebuie să fie conceput pentru nivelul maxim de performanță. Astfel, performanțele puternice, chiar și atunci când operează la lățimea maximă de 5.95 m, sunt asigurate de un motor diesel Cummins cu 4 cilindri, răcit cu lichid, care funcționează chiar și în condiții climatice extreme. Motorul are o putere de 173 hp (129 kW) la 2.000 rpm. Când finisorul lucrează în modul ECO (care este suficient pentru majoritatea aplicațiilor), motorul funcționează la maximum 1700 rpm, reducând emisiile de zgomot și consumul de combustibil.

Rată de aşternere de până la 700 de tone/h
Întregul sistem de manipulare a materialului de pe SUPER 1700-3i și SUPER 1703-3i este proiectat pentru o putere mare, începând cu buncărul de alimentare ”extra-large” cu o capacitate de 13 tone, care susține alimentarea uşoară și rapidă a amestecurilor descărcate din camioane. Unitățile hidraulice separate pentru transportor și şnec asigură un amestec optim în fața grinzii, în orice situație de pavaj. Acestea susțin rate ridicate de aşternere de până la 700 tone/h. Pentru finisorul pe roți SUPER 1703-3i, clienții pot alege între o acţionare 6×4 sau 6×6.

Ca lider tehnologic și de piață, Vögele vede finisorul și grinda ca un sistem unitar. Acest lucru este evident în combinația SUPER 1700-3i și SUPER 1703-3i cu grinda telescopică VF 500 montată frontal. Astfel prezintă o stabilitate extrem de ridicată pentru o uniformitate maximă și o mare variabilitate. Cu consola ErgoPlus 3, grinda poate fi reglată variabil și rapid într-un interval de la 2,45 m până la 4,75 m sau cu extensii cu prindere în șuruburi, la 5,95 m.

MEq
By MEq iunie 27, 2017 00:09