Transportorul industrial greu Kamag a fost optimizat

MEq
By MEq mai 25, 2022 10:22

Transportorul industrial greu Kamag a fost optimizat

Story Highlights

  • KAMAG
  • TII Group
  • SCHEUERLE
  • industrial heavy transporter (IHT)
  • Kamah IHT
  • transportor industrial greu Kamag
  • special vehicles for use in the metal industry

Related Articles

Transportorul industrial greu (IHT – industrial heavy transporter) KAMAG setează noi standarde în termeni de disponibilitate, siguranță și ușurință în utilizare. Vehiculul beneficiază de o nouă cabină și de un motor ușor de întreținut.

Pentru transportul diferitelor produse grele din oțel, precum foi de tablă, plăci de metal, bobine de metal și grinzi sau paleți și cupe pentru deșeuri, transportatorul industrial greu KAMAG (IHT) își arată cu adevărat puterea. Aceste vehicule speciale sunt extrem de versatile și robuste, fiind potrivite pentru sarcini de transport în companiile industriale. Sfidează chiar și cele mai dure condiții de mediu, atât de obișnuite în oțelării.

Siguranța și fiabilitatea sunt primordiale pentru aceste vehicule. Dar economia și funcționalitatea joacă, de asemenea, un rol important. În timpul reproiectării vehiculului KAMAG IHT, producătorul german KAMAG Transporttechnik, o filială a TII Group (Transporter Industry International Group) a optimizat și îmbunătățit toate aceste caracteristici.

Motorul lui KAMAG IHT este acum mult mai ușor de accesat, datorită unei capote frontale mai mari. Cu ajutorul unui stivuitor, motorul poate fi extras cu ușurință din vehicul, prin față. Acest lucru reduce timpul necesar pentru înlocuirea unui agregat la doar o oră. Anterior, dura o zi întreagă pentru a îndeplini această sarcină. Această măsură reduce semnificativ timpii de nefuncționare și îmbunătățește considerabil costurile de operare ale lui KAMAG IHT.

Cabină modernă
KAMAG IHT este ușor de recunoscut după designul modern al cabinei. Geamurile de dimensiuni generoase permit un câmp vizual larg în jurul vehiculului. Parbrizul este mai înclinat decât anterior, pentru a preveni reflexiile. Totodată, înclinarea previne acumularea de murdărie.

Accesul în cabină se face prin intermediul unei scări, într-o construcție este mai sigură și confortabilă. Producătorul de vehicule speciale din Ulm a făcut cabina mai ergonomică decât înainte. Operatorul controlează toate funcțiile centrale ale vehiculului printr-un sistem de control cu joystick. Display-ul principal este conectat la scaunul rotativ al operatorului și se rotește la 180 de grade odată cu operatorul. În plus, în cabină se regăsește și un scaun pentru instructor.

Seria modernizată KAMAG IHT combină experiența dobândită în timp din operarea modelelor IHT de la Kamag și de la Scheuerle (tot o filială a grupului TII). Acest lucru nu a îmbunătățit doar manipularea și costurile de exploatare ale vehiculelor. Gama largă de posibilități de configurare este, de asemenea, orientată către satisfacerea completă a nevoilor clienților. Utilizatorii au opțiunea de a configura precis transportorul KAMAG IHT pentru o anume aplicație. În plus, standardizarea componentelor și a ansamblurilor a condus la mai multe avantaje, lucru ce facilitează procurarea pieselor de schimb și asigură timpii de livrare mai scurți.

Gama KAMAG, la fel de extinsă ca domeniile de aplicabilitate
Kamag Transporttechnik oferă o gamă extinsă de vehicule speciale pentru utilizare în industria metalelor: în transportul de deșeuri metalice, oțel topit, zgură sau plăci, precum și alte produse semi-finisate. Gama include transportoare grele industriale, cu transmisii hidrostatice sau hidromecanice, concepute pentru o precizie maximă de control și viteză maximă de transport. KAMAG IHT este sinonim pentru transportul sarcinilor mari ce variază între 40 și 400 t. Vehiculele pot atinge viteze de până la 20 km/h, sub sarcină, și de până la 40 km/h atunci când sunt neîncărcate. Astfel, Kamag IHT reduce numărul de transporturi interne necesare, precum și timpul necesar pentru transport. În funcție de masa totală a vehiculului, grupurile de propulsie utilizează motoare moderne, cu emisii reduse, de la 130 kW (180 hp) la 440 kW (600 hp). Diferitele tipuri de suprastructuri și de soluții hidraulice puternice de lucru au modernizat aceste vehiculele, pentru a fi pe deplin capabile să gestioneze cele mai grele misiuni de transport.

MEq
By MEq mai 25, 2022 10:22