Kobelco aduce pe piața europeană cel mai mare excavator al său: SK500LC-10

MEq
By MEq ianuarie 17, 2017 16:11

Kobelco aduce pe piața europeană cel mai mare excavator al său: SK500LC-10

Kobelco Construction Machinery Europe B.V. (KCME) anunţă cea mai recentă versiune a excavatorului său de 50 t pentru lucrări terasiere și construcții – SK500LC-10. Noul utilaj al Generației 10 include multe noi modificări de detaliu, dar se remarcă în mod deosebit prin faptul că are emisii foarte reduse și performanțe de lucru crescute, pentru o eficiență de neegalat. SK500LC-10 este, de asemenea, cel mai recent excavator Kobelco care se supune normei de emisii Stage 4 (Tier IV).

Rezistența superioară și puterea sunt cheia pentru a obţine performanțe ridicate, iar noul SK500LC-10 posedă aceste calităţi datorită motorului diesel Hino în șase cilindri, supraalimentat şi cu răcire intermediară. Aceasta oferă o performanță îmbunătăţită a cuplului de 1.470 Nm şi dezvoltă o putere de 271 kW. Tradus în termeni de operare, SK500LC-10 asigură standard o forță de săpare de 267 kN și 292 kN cu funcţia Power Boost cuplată, precum și un volum de săpare mai mare cu 13% (în modul H).

Eficiența consumului de combustibil este un factor important, iar cei peste 80 de ani de fabricație și experiență în proiectare fac din Kobelco un lider în materie de reducere a costurilor de exploatare. Consumul de carburant al SK500LC-10 s-a îmbunătăţit cu aproximativ 6% în modurile Eco / S, comparativ cu modelul din generația precedentă -9, iar în modul H, eficiența consumului este maximă.

Calitatea designului Kobelco este evidențiată şi de cel mai recent sistem la răcire al lui SK500LC-10. Noul sistem de răcire dispune de un motor dublu acționat hidraulic pentru cele două ventilatoare şi înlocuiește designul tradițional cu curea de ventilator – în anumite aplicații, un ventilator tradițional de răcire poate lua aprox 5% din performanțele disponibile ale motorului. De asemenea, versiunea hidraulică previne răcirea în exces, utilizând senzori integraţi pentru a reduce turaţia unității cu ventilator dublu. Prin urmare, noul sistem, împreună cu sistemul de braţ interflow (Arm Interflow – la coborârea brațului, acest sistem utilizează forța descendentă generată de greutatea brațului pentru a împinge lichidul hidraulic din cilindrul balansierului. Acest lucru reduce semnificativ necesitatea aplicării unei forţe din afara sistemului), promovează creșterea eficienței consumului de combustibil și fiabilitatea.

Excavatorul SK500LC-10 este proiectat pentru a avea un impact minim în ceea ce priveşte emisiile de carbon. Sistemele avansate tehnologic încorporate în dinamica motorului au fost special proiectate pentru acest motiv: DOC (catalizator de oxidare diesel) şi combinația de SCR (catalizator de reducere selectivă) și DPF (filtru diesel de particule) lucrează împreună pentru a reduce consumul de DEF/AdBlue și, desigur, pentru a îndeplini reglementările de emisii Stage 4 (Tier IV).

În funcţie de aplicaţii şi pentru un transport mai uşor între şantiere, SK500LC-10 este disponibil în diferte configuraţii. Versiunea LC (Long Crawler) este standard:
– Versiunea VLC (Variable Long Crawler) dispune de un tren de rulare reglabil mecanic pentru a modifica ecartamentul maşinii. Atunci când este extins, stabilitatea e maximă. Retras (îngust), face ca excavatorul să fie uşor de transportat (în ţările cu limitări ale dimensiunilor de transpport pe drumurile publice).
– Versiunea ME (Mass Excavation) dispune de o configuraţie mai scurtă de braţ+balansier, pentru a avantaja utilizarea unei cupe de capacitate mai mare (în aplicaţii de mină/carieră). Această configuraţie este disponibilă doar pentru versiunea SK500VLC-10.
– Opţiunea de a adăuga patine cu renuri antiderapante duble de 600 mm pe şenile standard cu renuri triple.

Nici mentenabilitatea şi confortul operatorului nu au fost omise la marele SK500LC-10. Accesul în cabină şi către structura superioară a maşinii, în zona compartimentului motorului, se face uşor. Cabina spaţioasă a fost modernizată pentru a se alinia rigorilor Generaţiei 10. Comenzile se simt mai uşor la mână şi este disponibilă o nouă manetă „lock”.
Performanțele de lucru de mare anduranţă ale utilajelor pentru construcţii Kobelco în toate domeniile de activitate sunt amplificate în Generaţia 10 – şi reprezintă ultimele noutăți în materie de design al sistemului hidraulic și fabricație. Un astfel de exemplu este sistemul de retur al uleiului hidraulic, care utilizează acum două filtre de ulei pentru a reduce drastic riscul de contaminare și înfundare. Noile filtre promovează, de asemenea, durabilitatea pe termen lung a tuturor componentelor din circuitul hidraulic datorită capacităţii de filtrare de 1,8 ori mai mare, comparativ cu modelele -9. De asemenea, există un nou filtru de evacuare a pompei.

„Kobelco SK500LC-10 este un utilaj care se bucură de o bună reputație. Noile schimbări care vin odată cu modelele Generaţiei 10 aduc un plus în creșterea performanțelor de lucru, dar cu costuri de funcționare mai mici – un aspect important pentru clienți și operatori. SK500LC-10 este considerat de mulți ca fiind un utilaj reprezentativ (iconic) – tehnologia de ultimă oră face ca acest titlu să se mențină ferm. În configurația sa completă, inclusiv cabină certificată ROPS / FOPS nivelul II, conducte pentru ataşamente (foarfece şi ciocan hidraulic), conducte auxiliare ale braţului, kit pentru manipularea obiectelor, conducte pentru cuplă rapidă și scaun încălzit cu suspensie pneumatică, în dotarea standard, sunt doar câteva dintre multele motive care diferențiază aceast utilaj Kobelco de concurența sa”, a afimrat Peter Stuijt, KCME Product Marketing Manager.

MEq
By MEq ianuarie 17, 2017 16:11

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Pinterest