PT-175 este cel mai nou tractor șenilat de la PrimeTech

MEq
By MEq octombrie 31, 2019 19:55

PT-175 este cel mai nou tractor șenilat de la PrimeTech

Având calități excelente în aplicații ușoare/medii de defrișare, noul PrimeTech PT-175 cu cabină oferă performanțe remarcabile, asigurând totodată stabilitate și tracțiune chiar și în cele mai exigente condiții. Robustul său tren de rulare oscilant îi asigură flotabilitate excelentă și manevrabilitate. Noul tractor șenilat de la PrimeTech se remarcă prin designul său de ultimă generație și productivitatea ridicată într-o gamă largă de condiții de operare. Acest lucru se datorează și noului mulcher forestier 140/U ce încorporează inovatorul sistem de transmisie hidraulică FAE SONIC: o soluție tehnologică ce îmbunătățește performanța cu 30%!

Motorul
Motorul CAT 4.4 de 173 hp, cu 4 cilindri în linie oferă un echilibru perfect între durabilitate, eficiența consumului de combustibil și emisiile reduse, asigurând conformitatea cu normele Tier 4Final / Stage V. Motorul CAT garantează performanțe optime pe pante abrupte și în terenuri dificile. Astfel, noul tractor șenilat PT-175 este capabil să lucreze încontinuu în pante de 45°.

Pachetul de răcire
PT-175 este echipat cu un radiator supradimensionat de înaltă capacitate pentru ulei hidraulic, aer și apă, asigurând astfel o răcire optimă chiar și în cele mai calde condiții de operare. Fantele radiatorului sporesc eficiența, împiedicând reținerea prafului și a murdăriei și ușurând întreținerea.

Radiatorul poate fi echipat cu un ventilator proporțional și reversibil. Împreună cu unitatea de control a motorului (ECU), senzorul de poziție al ventilatorului controlează temperatura, reglând automat debitul de aer prin modificarea pasului lamelor. Astfel, asigură debitu corect de aer necesar pentru o răcire eficientă, ceea ce înseamnă un consum mai redus de combustibil. De asemenea, ciclul de inversare a rotației ventilatorului poate fi programat de către operator prin intermediul afișajului din cabină, asigurând curățarea continuă a radiatorului.

Hidraulică și electronică
Senzorii integrați de viteză și temperatură, controlați electronic, împreună cu noua dispunere a componentelor hidraulice din trenul de putere, cu un nou sistem hidraulic, oferă avantaje precum: performanță îmbunătățită; control optimizat al puterii; aspect mai compact; diagnosticare eficientă și depanare; personalizarea funcțiilor și setărilor în funcție de nevoile specifice ale operatorului.

Trenul de rulare
Echipat cu componente Berco D3, lanț lubrifiat și role de tip buldozer, trenul de rulare oscilant garantează un suport suficient și performanțe ridicate în toate tipurile de teren, precum și în pante. Clienții pot alege între șenile din oțel (șățime standard de 500 mm sau LGP de 700 mm) sau din cauciuc (de 500 mm), cu posibilitatea trecerii cu ușurință de la un tip la altul, deoarece lanțul de șină rămâne același. Cu șenile LGP (Low Ground Pressure) de 700 mm, presiunea la sol este redusă până la 0,26 kg/cm².

Mediul operatorului
Cabina ROPS-FOPS-OPS este proiectată pentru ca utilajul să poată lucra în spații înguste și în contact direct cu vegetația din jur. Oferind operatorului un confort maxim, cabina este optim izolată și dotată cu scaun cu suspensie pneumatică. Pentru lucrări de mentenanță, cabina se poate înclina cu ușurință folosind o pompă manuală. Comenzile interioare sunt aranjate logic și ergonomic, iar display-ul color de 7” monitorizează parametrii principali, de pe el putând fi selectate funcțiile și setările. De asemenea, prin intermediul afișajului se pot efectua proceduri de diagnosticare și depanare, iar datele pot fi salvate automat pe un stick USB.

Aplicațiile tractorului șenilat sunt multiple, printre care: defrișare, curățarea terenurilor, deschiderea și întreținerea culoarelor de incendii, deschiderea și intretinerea culoarelor pentru gazoducte și linii aeriene de transport a energiei electrice (LEA), pregătirea terenurilor în zone greu accesibile cu relief accidentat, pante mari, terenuri cu portanță scăzută, stabilizarea solurilor, construcția drumurilor.

MEq
By MEq octombrie 31, 2019 19:55