Noile echipamente robotizate Linde C-MATIC extind portofoliul de automatizare al Linde MH

MEq
By MEq martie 9, 2022 17:25

Noile echipamente robotizate Linde C-MATIC extind portofoliul de automatizare al Linde MH

Story Highlights

  • Linde MH
  • Linde Material Handling
  • Linde C-Matic
  • echipamente robotizate Linde MH
  • automation & intralogistics solutions
  • logistical internal
  • vehicle autonome de transport
  • Elmas Romania

Related Articles

Vehiculele autonome de transport deschid oportunități mari pentru o logistică internă și mai eficientă. Cu roboții săi mobili C-MATIC, Linde Material Handling își extinde portofoliul vast de soluții automate cu trei echipamente logistice compacte, agile și flexibile pentru deplasarea orizontală a mărfurilor în depozite și producție.

Roboții industriali care ridică și mută în mod autonom sarcini și navighează folosind coduri QR sunt utilizați de peste un deceniu. Dar abia acum, multe companii descoperă beneficiile acestor vehicule compacte pentru fluxul lor intern de materiale. „Comerțul online puternic, lipsa continuă de personal, creșterea circulației mărfurilor în depozite și producție, precum și cerințele de siguranță tot mai mari pentru prevenirea accidentelor și a daunelor materiale au determinat companiile să caute soluții inteligente pentru aceste provocări. Aici, gama tot mai mare de sisteme automate și autonome este foarte utilă pentru multe companii”, a spus Philipp Stephan, Product Manager Automation & Intralogistic Solutions.

Noii roboți de transport Linde C-MATIC, compacți și foarte manevrabili, pot face față unor sarcini maxime de 600, 1.000 și 1.500 kg mai rapid și cu mai multă agilitate. „Platformele pe roți”, care au în jur de un metru lungime și puțin sub un metru lățime, pot vira pe loc și roti sarcina preluată. Acest lucru înseamnă că necesită puțin spațiu pentru manevrele de conducere sau întoarcere și sunt potrivite în depozitele înguste. „Vehiculele pot fi utilizate într-o gamă extrem de largă de aplicații: transportă componente auto către liniile de producție moderne, mută materiale de construcții, piese de schimb, hârtie sau îmbrăcăminte pe paleți sau în lăzi din plasă de sârmă, urmând astfel un concept de picking practicat în primul rând în comerțul cu amănuntul online”, a mai spus Stephan.

Ridicarea sarcinii pe placă sau palet
Echipamentele autonome cu platformă pot ridica încărcături în două moduri diferite: întâi, folosind o placă de transport sub care se pot deplasa și pe care sunt așezate mărfurile, un palet sau o ladă din plasă de sârmă. Poziționat sub centrul plăcii, un cod QR se asigură că mărfurile transportate nu sunt doar ridicate central și aliniate corect, ci pot fi și clar identificate. Aceasta înseamnă că mărfurile și traseul lor prin depozit pot fi urmărite. În al doilea rând, robotul de transport poate ridica paletul direct sau folosind o placă adaptoare (montată permanent) de la o stație de transfer sau de la o bandă de transport.

Manipularea mărfurilor este complet automată: Linde C-MATIC se deplasează într-un punct de transfer definit și poziționează central suprafața dispozitivului de manipulare a încărcăturii sub placa de transport sau sub paletul aflat într-un raft de transfer. Căruciorul ridică încărcătura și o aduce în zona de depozitare desemnată, deplasându-se cu o viteză de până la 7,2 km/h. Navigarea prin zona depozitului se realizează prin coduri QR amplasate într-un model tip grilă pe podea și citite de camera QR instalată pe vehicul. Roboții de transport primesc informații despre destinația aflată la distanță scurtă/medie de la sistemul de management al depozitului (de ex. „Linde Warehouse Navigator”). Software-ul vehiculului determină traseul optim prin incintă pentru fiecare transport individual.

Un scaner laser asigură detectarea fiabilă a obstacolelor staționare sau în mișcare. Datorită procesării informațiilor în timp real, Linde C-MATIC își adaptează viteza la situația respectivă și rămâne staționar până când oamenii și vehiculele au părăsit zona monitorizată. Vehiculul evită automat obstacolele fixe. De asemenea, emite semnale de avertizare vizuale și acustice. Întrerupătoarele separate pentru oprirea de urgență de pe toate cele patru părți permit intervenția manuală. Amortizoarele mecanice montate de jur împrejur protejează echipamentul împotriva daunelor cauzate de coliziune.

O gamă largă de aplicații
Cea mai comună aplicație este transportul pe linie între două puncte. Însă roboții de transport pot interacționa și cu alte vehicule autonome sau automate, precum stivuitoarele pentru culoare înguste, stivuitoarele retractabile sau stivuitoarele pentru paleți prin depunerea sau ridicarea mărfurilor în punctele de transfer definite. Încărcarea bateriei litiu-ion este controlată de software: dacă încărcarea scade sub un nivel predefinit sau dacă nu se efectuează nicio sarcină, C-MATIC se deplasează la stația de autoîncărcare și așteaptă următoarea comandă.

MEq
By MEq martie 9, 2022 17:25