Noi variante de model şi niveluri de echipare pentru camioanele Arocs

MEq
By MEq octombrie 15, 2016 00:01

Noi variante de model şi niveluri de echipare pentru camioanele Arocs

Uneori, şantierele de construcţii sau căile de acces pot fi cam înguste pentru camioanele Mercedes-Benz Arocs. Noua cabină ClassicSpace LowRoof în versiunile M şi L de 2300 mm lăţime este acum cu 100 mm mai joasă decât la variantele anterioare. Iar cu motor OM 470, un tunel al motorului înalt de 320 mm şi ClassicSpace LowRoof, înălţimea la nivelul cabinei este redusă cu 280 mm.

Pachetul Climate este disponibil la nivel internaţional pentru toate cabinele M şi L şi include: aer condiţionat automat, pachet de încălzire şi un nou aparat staţionar de aer condiționat. Este disponibil ca opţiune standard pentru versiunile cu tunel pentru motor. Conceptul SoloStar de pe camioanele Arocs, precum şi zona de odihnă generoasă a tipurilor de cabină StreamSpace şi BigSpace sunt foarte confortabile. De asemenea, designul Home Line şi Style Line sunt disponibile pe Arocs.

Arocs dispune de noi opţiuni de suspensie şi grup motopropulsor. De la finele anului 2016, direcţia Servotwin asistată electronic va fi disponibilă pentru camioanele Arocs 8×4 cu patru axe şi pentru alte ampatamente. Antrenarea hidraulică a punţii față HAD (Hydraulic Auxiliary Drive) este acum disponibilă în variantele cu un ampatament de 3300 mm şi poate fi folosită pentru transportul mărfurilor periculoase. Nou, pentru camioanele Arocs cu HAD, este tunelul motorului cu înălţimea de 320 mm şi protecţia pentru materiale vrac, la cabina M (medium-lenght).

Conducătorii care au nevoie să se deplaseze foarte atent sau care manevrează camionul la viteze mici ar trebui să aleagă ambreiajul Turbo Retarder (TRC) cu uzură redusă. Acesta poate fi acum combinat cu sistemele Proximity Control Assist şi Active Brake Assist la toate şasiurile Arocs 6×4 cu suspensie pneumatică și protecție frontală. Împreună cu motorul OM 471 poate fi realizată o putere suplimentară la plecarea de pe loc de până la 80 kW, în combinație cu TRC.
Începând cu 2017, un nou pachet de sisteme hidraulice de basculare instalat din fabrică este disponibil pentru semitractoare twin-axle Arocs 4×2. Acesta va fi, de asemenea, disponibil pentru Arocs 4×4 de la mijlocul anului 2017. Sistemul hidraulic este configurat ca un sistem cu unul sau două circuite, în funcție de utilizarea dorită.

Arocs conduce şi în termeni de siguranţă. Un sistem opţional de monitorizare a presiunii din pneu, cu un nou concept de afişare, este disponibil acum, indicând presiunea în funcţie de temperatura exterioară. Cel mai important, camioanele Arocs cu două şi trei punţi sunt acum disponibile opţional cu noul sistem Active Brake Assist 4 cu detectarea pietonilor.

Pentru vehiculele de construcții cu accent pe transportul rutier, Mercedes-Benz a dezvoltat un semitractor Actros LS 4×2. Domeniul principal de utilizare pentru semiremorca basculabilă este transportul de material vrac, cu o masă totală de până la 44 t. Semitractorul are o gardă la sol cu șase centimetri mai mare. Acesta cântărește cu până la 150 kg mai puțin decât un echivalent Arocs 4×2. Semitractorul este disponibil cu tuneluri de motor cu înălţimea de 320 mm și 170 mm și motoare OM 936, OM 470 şi OM 471, în toate gamele de puteri.

Mercedes-Benz Arocs 1846 LS 4x2 HAD

Mercedes-Benz Arocs 1846 LS 4×2 HAD

MEq
By MEq octombrie 15, 2016 00:01