Michelin prezintă noua generație de anvelope RDT: X TRA Load

MEq
By MEq iulie 27, 2017 09:58

Michelin prezintă noua generație de anvelope RDT: X TRA Load

După mulți ani și miliarde de tone de material transportate, Michelin înlocuiește anvelopele XDT, X Quarry S și X HAUL – o referință pentru basculante cu șasiu rigid în gama de dimensiune 24.00R35. Potențialul crescut al sarcinii utile din noua gamă de produse se reflectă în noua denumire – Michelin X TRA LOAD. Noua gamă de anvelope pentru basculante cu șasiu rigid (RDT) cu sarcini utile de la 40 până la 80 tone e disponibilă de la 1 iulie 2017 și va oferi prima anvelopă 24.00R35 de „3 stele” de pe piață.

Noua gamă Michelin X TRA LOAD va permite utilizatorilor să maximizeze productivitatea și continuitatea operațiunilor lor, indiferent de condițiile de utilizare. În plus față de capacitatea crescută de încărcare, gama X TRA LOAD beneficiază de o îmbunătățire a duratei de viață a anvelopei și o creștere semnificativă a TKPH (ton kilometre per hour) – astfel pot fi transportate sarcini mai mari, în aceeași perioadă de timp! Cele trei zone principale de îmbunătățire sunt:

Capacitatea de încărcare este esențială pentru toate utilajele terasiere, iar noua carcasă consolidată a noilor Michelin X TRA LOAD le face primele anvelope 24.00R35 de pe piață creditate cu o evaluare (rating) de „3 stele”. Acesta este rezultatul unui design optimizat care îmbunătățește distribuția stresului în interiorul anvelopei. În practică, asta înseamnă o sarcină utilă cu 8% mai mare sau o creștere cu 9 tone a capacitatii de încărcare per mașină – adică o creștere uriașă a productivității înmulțită cu numărul de cicluri efectuate zilnic.

Rezistența la uzură a anvelopelor X TRA LOAD a fost, de asemenea, crescută cu 8% față de X QUARRY S, datorită unui volum crescut de cauciuc în noul design al benzii de rulare și distribuției mai bune a sarcinii pe întreaga suprafață de contact. Volumul de cauciuc din noua gamă este cu cel puțin 9% mai mare decât în cazul anvelopei X QUARRY S și cu aproape 30% mai mare decât al unor anvelope concurente de aceeași dimensiune. În plus, acest volum mai mare de cauciuc în banda de rulare, în contact cu solul, oferă o distribuție mai bună a sarcinii, o rezistență îmbunătățită la uzură și o creștere a duratei de viață a pneului. Rezistența anvelopei este, de asemenea, sporită datorită noilor modele ale benzii de rulare. Michelin X TRA LOAD PROTECT are, în special, blocuri interconectate și o disipare îmbunătățită a căldurii ce reduce temperatura în zona benzii de rulare cu până la 12˚C.

Productivitatea, măsurată prin TKPH/TPMH2, cuantifică productivitatea și este funcție de sarcina și distanța acoperită într-o oră. Pentru noile X TRA LOAD GRIP și X TRA LOAD PROTECT, TKPH este crescut cu cel puțin 20,3% și 13,8% în compusul A4 și cu cel puțin 11,7% și 41,7% pentru compusul B, comparativ cu gamele anterioare Michelin. Această capacitate extinsă de încărcare și viteză va permite utilizatorilor să optimizeze ciclurile mașinilor și să crească productivitatea.

Noua anvelopă Michelin X TRA LOAD este disponibilă în două variante, targetate pe cele două suprafețe principale cu care se confruntă camioanele cu șasiu rigid:
– Michelin X TRA LOAD GRIP – pentru condiții de sol moale, slab, noroios, așa cum adesea întâlnim în pante/înclinații în exploatările miniere și de carieră, unde prioritatea este aderența ridicată și tracțiunea.
– Michelin X TRA LOAD PROTECT – pentru condiții de sol abraziv, cu roci ascuțite, pe suprafețe plane și uscate, unde prioritatea este protecția și rezistența la deteriorări, cum ar fi în cariere și pe șantierele de construcții.

MEq
By MEq iulie 27, 2017 09:58