Linde Warehouse Navigator: vizualizare 3D în depozit

MEq
By MEq septembrie 6, 2021 12:34

Linde Warehouse Navigator: vizualizare 3D în depozit

Linde Warehouse Navigator ajută companiile mici și mijlocii să își organizeze digital întregul proces de depozitare. Alcătuită dintr-un sistem de gestionare a depozitului, precum și dintr-un sistem de preluare a comenzilor și de ghidare a stivuitorului, soluția modulară permite realizarea de economii pe timp și costuri pe termen lung și oferă diverse opțiuni speciale: O vedere tridimensională vizualizează depozitul, inclusiv mărfurile, în timp real și arată operatorilor cea mai rapidă rută către destinație. În acest timp, software-ul documentează automat mișcările suporturilor de încărcare în diferite locații de stocare.

Multe companii mici și mijlocii din Germania și din alte țări europene încă gestionează procesele de depozitare manual, folosind tabele, liste și tipăriri pe hârtie. „Pe termen lung, totuși, acest lucru nu este nici eficient, nici actualizat și este în detrimentul profitului și competitivității”, spune Christoph Hock, Manager de soluții software. „Chiar și cu flote de trei sau patru stivuitoare, devine rapid confuz atunci când procesele de intrare și ieșire a mărfurilor, precum și operațiunile de depozitare și recuperare sunt organizate folosind hârtie.”

Linde Warehouse Navigator oferă o soluție digitală de management al depozitelor. Gama sa de funcții poate fi adaptată diferitelor scenarii de depozit și extinsă pas cu pas. Dezvoltatorii au acordat o mare importanță oferirii de interfețe de utilizator clare și configurabile și s-au asigurat că dispozitivele mobile pot fi integrate în sistem. Instruirea și asistența la punerea în funcțiune fac parte din fiecare soluție de pachet. Licențele software necesare pot fi achiziționate sau închiriate printr-o taxă lunară. Aceasta include și taxele pentru găzduirea în cloud.

Urmărire fiabilă a mărfurilor și o imagine completă
Odată instalat, Linde Warehouse Navigator poate fi utilizat pentru controlul, monitorizarea și documentarea fără hârtie a tuturor comenzilor și stocurilor, precum și a mișcărilor de mărfuri din depozit. Baza este sistemul de gestionare a depozitelor (WMS – warehouse management system), care este potrivit pentru toate tipurile de depozit, precum și strategiile standard de stocare și recuperare. „În plus, chiar și versiunea entry-level oferă clienților o imagine de ansamblu asupra cifrelor-cheie specifice pe baza cărora își pot îmbunătăți și mai mult procesele”, spune Christoph Hock.

Pentru Managerul de produs Hock, punctul forte al software-ului este faptul că permite vizualizarea 3D a tuturor locațiilor de stocare, care arată ocuparea actuală pentru întregul amplasament al depozitului. Articolele selectate sunt codificate în culori, astfel încât poziția lor în depozit este ușor de identificat. „Această funcție este deosebit de utilă pentru depozitele tip bloc”, spune Hock. În plus, urmărirea continuă a suporturilor de încărcare se face prin sistemul opțional de localizare în timp real (RTLS – Real-Time Locating System).

Împreună cu RTLS, sistemul de ghidare a stivuitorului (FGS – forklift guiding system) coordonează traseele stivuitoarelor în timp real și afișează toate stivuitoarele și AGV-urile care funcționează în depozit. Comenzile de transport fie sunt generate manual de către angajați, de exemplu prin caracteristica „drag-and-drop” din sistemul de vizualizare a depozitului, fie printr-un sistem de apelare cu stivuitorul (butonul de apelare). Alternativ, comenzile pot fi, de asemenea, alocate automat, de exemplu de la sistemul ERP printr-o interfață sau atunci când pragurile predefinite nu sunt îndeplinite. Traseul optim către destinație este afișat operatorilor prin săgeți în vizualizarea 3D. Sursa și destinația comenzii de transport sunt, de asemenea, evidențiate în culori.

A treia componentă a Linde Warehouse Navigator este sistemul de preluare a comenzilor. Sistemul include comenzi mai mici cu diverse articole individuale pentru picking paralel (picking cu mai multe comenzi). Comenzile mai mari pot fi împărțite în mai multe comenzi parțiale și consolidate ulterior.

Nu în ultimul rând, soluția software ajută la armonizarea peisajului operațional IT și reduce numărul de contacte implicate. Stivuitoarele pentru culoare foarte înguste (very narrow aisle trucks) și AGV-urile pot fi integrate prin interfețe standard. „Acest lucru asigură timpi scurți de punere în funcțiune și reduce costurile”, explică Christoph Hock.

MEq
By MEq septembrie 6, 2021 12:34