Komatsu Europe anunță noile basculante cu șasiu rigid HD325-8 și HD405-8

MEq
By MEq mai 15, 2017 16:05

Komatsu Europe anunță noile basculante cu șasiu rigid HD325-8 și HD405-8

Noile modele din familia Komatsu îmbină puterea crescută a motorului cu sistemul de control al tracțiunii KTCS (Komatsu Traction Control System) pentru o productivitate mai bună. Acestea au capacități de încărcare utilă de 36,5 şi 40 t și înlocuiesc modelele HD325-7 și HD405-7.

Ambele basculante sunt echipate cu un motor Komatsu SAA6D140-7 conform cu norma EU Stage IV, ce dezvoltă 386 kW (518 CP). Cea mai recentă tehnologie de motoare Komatsu reduce și consumul de combustibil. Sistemul opțional de control al tracțiunii Komatsu (KTCS) frânează automat pentru a obține o tracțiune optimă în condiții diferite de teren. Deoarece sistemul funcționează fără a necesita blocarea diferențialului, performanța direcției nu este compromisă.

„Odată cu integrarea celei mai recente tehnologii de motoare Komatsu, noile modele HD325-8 și HD405-8 sunt concepute să ofere productivitate maximă la un cost operațional scăzut. Noua cabină spațioasă și ergonomică, cu scaun reglabil, încălzit și ventilat, oferă un mediu de lucru confortabil, de primă clasă”, spune Jeroen De Roeck, Product Manager la Komatsu Europe.

Sistemul telematic KOMTRAX și programul de întreținere Komatsu Care oferă managementul și asistența flotei, protejează mașina împotriva utilizării incorecte și garantează o eficiență maximă și durată de funcționare. Alte caracteristici pentru cele două noi camioane includ un monitor color LCD de 7 inch, un monitor special pentru vedere în spate, sistem de alimentare cu combustibil rapid și scaun cu suspensie pneumatică pentru operator, cu încălzire și ventilație. Accesul frontal este îmbunătățit datorită scărilor înclinate cu trepte şi balustrade laterale, ce înlocuiesc configurația anterioară de scară.

Printre funcţiile standard de pe noile HD325‐8 şi HD405‐8 se numără:
– Puternicul motor SAA6D140‐7 de 386 kW (518 HP).
– Sistem de recirculare a gazelor de evacuare (EGR) acționat hidraulic și turbocompresor cu geometrie variabilă (VGT).
– Întreținerea motoarelor este simplificată datorită capacității îmbunătățite a panoului de monitorizare și a caracteristicilor de service.
– KOMTRAX şi panoul de control oferă informaţii esenţiale pentru o monitorizare uşoară şi date cheie pentru managementul producţiei.
– Regenerarea automată se realizează pasiv, fără intervenţia operatorului.
– Sistemul Komatsu Auto Idle Shutdown reduce timpii de relanti şi economiseşte combustibil.
– Sistemul avansat de transmisie (Komatsu Advanced Transmission) împreună cu sistemul de control optimizat al modulației K-ATOMiCS (Optimum Modulation Control System) reglează performanța de schimbare a vitezelor în funcţie de cerinţe, pentru o deplasare mai confortabilă și reducerea pierderilor de material.
– Automatic Retard Speed Control (ARSC) menține automat o viteză de deplasare selectată la coborâre în funcţie de pantă.
– Sistemul integrat de măsurare a încărcăturii Komatsu (PLM) e disponibil atât pe monitorul mașinii, cât și de la distanță via web.

MEq
By MEq mai 15, 2017 16:05