Komatsu Europe a prezentat la Bauma 2019 prototipul încărcătorului frontal WA475-10

MEq
By MEq iunie 4, 2019 21:07

Komatsu Europe a prezentat la Bauma 2019 prototipul încărcătorului frontal WA475-10

Komatsu Europe a prezentat la târgul internațional Bauma 2019 prototipul de încărcător frontal WA475-10. Echipat cu transmisie KHMT (Komatsu Hydraulic Mechanical Transmission), acest încărcător frontal de 24 t de nouă generație este un utilaj versatil cu motor Stage V. Având la bază avantajele recunoscute ale modelului anterior, WA475-10 este cu până la 30% mai eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil și este perfect pentru orice sarcină de deplasare, transport sau încărcare a materialelor, cu o combinație excelentă de eficiență, productivitate și ușurință în operare.

La turații reduse, motorul Komatsu EU-Stage V scade puterea și oferă mai mult cuplu și performanță. Sistemul de post-tratare combină un filtru de particule diesel Komatsu (KDPF) și un sistem de reducere catalitică selectivă (SCR). Sistemul SCR reduce și mai mult emisiile de NOx utilizând AdBlue. Sistemul electronic de control electronic al motorului gestionează debitul de aer și injecția de combustibil, parametrii de combustie și funcțiile de post-tratare: performanța este optimizată, emisiile sunt reduse și se asigură capacități avansate de diagnosticare.
Sistemul telematic KOMTRAX și programul de întreținere Komatsu CARE oferă gestionarea și suportul de top al flotei, protejează mașina împotriva utilizării incorecte și garantează o eficiență maximă și disponibilitate de funcționare.

Transmisia Komatsu Hydraulic Mechanical este o tehnologie inovatoare Komatsu care face încărcătorul frontal WA475-10 mai puternic și mai eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil. Controlul turației variabile permite reglarea turației maxime a utilajului, pe întreaga plajă de turații, în funcție de cerințele șantierului. Controlul reglabil al tracțiunii variabile limitează deraparea roților în condiții dificile de teren.

Controlul puterii pe noul model include o inovație completă: turația hidraulică poate fi controlată independent direct de la pedala de accelerație. Niciodată nu a fost mai ușor pentru un operator să găsească echilibrul perfect între tracțiune și puterea de ridicare. Sistemul cu cinematică optimizată cu bară Z (Z-bar) oferă o forță de ridicare mult mai mare și o rată a productivității mai mare (tonă/oră). Viteza de ridicare și stabilitatea de top a utilajului cresc, de asemenea, productivitatea, în special în aplicațiile de încărcare V-Shape. Mai mult, timpul de răspuns al sistemului hidraulic, precum și încărcarea sau ridicarea pot fi setate pentru lucrări specifice.

Noua cabină, mai comodă și mai spațioasă, are un nivel de zgomot interior de doar 70 dB (A). Cu doar 4 stâlpi, suprafața vitrată de jur împrejur contribuie la o vizibilitate perfectă. Consola levierului dispune de un nou selector de comandă și este reglabilă pe 5 trepte pentru a se potrivi oricărui operator. Cabina presurizată împiedică praful și alte particule să pătrundă înăuntru. Pentru intrarea sau ieșirea ușoară și sigură, WA475-10 are ușă cu balamale, trepte înclinate și balustrade mari.

Monitorul color de 7 inch și de rezoluție înaltă oferă date cheie ale mașinii, inclusiv statusul filtrului de particule KDPF, precum și date despre nivelurile de AdBlue și consumul de combustibil. Mesajele sistemului ECO Guidance sunt afișate în timp real pe durata operațiunilor și pe ”exit screen”, atunci când nu este pus contactul. Meniul de orientare ECO permite operatorului să verifice istoricul de funcționare și consumul de combustibil. Aceste înregistrări sunt utile pentru a reduce consumul total de combustibil și pot fi salvate și sortate de către operator.

Funcția „Auto bucket-fill” și alte caracteristici ajută operatorul să-și mențină productivitatea chiar și în timpul turelor lungi de lucru. Noul scaun cu suspensie pneumatică amortizează vibrațiile. Levierele de comandă montate pe consola scaunului, împreună cu sistemul opțional Komatsu Short-Steering, îmbunătățesc confortul manevrelor și reduc oboseala operatorului. Există și alte funcții care ajută la reducerea consumului de combustibil precum sistemul programabil Auto-Idle Shutdown, care oprește automat motorul atunci când acesta este la relanti.

MEq
By MEq iunie 4, 2019 21:07