Kässbohrer și-a prezentat noua semiremorcă basculabilă cu 2 axe K.SKS B pentru construcții

MEq
By MEq octombrie 2, 2019 13:54

Kässbohrer și-a prezentat noua semiremorcă basculabilă cu 2 axe K.SKS B pentru construcții

Datorită designului său unic care permite o distribuție optimă a sarcinii, K.SKS B poate transporta o încărcătură de 26 t, cu 1 tonă mai mult decât semiremorcile obișnuite cu 2 axe. Kässbohrer a prezentat noua semiremorcă pe durata târgului NUFAM 2019.

Structura superioară și integrarea sa cu șasiul sunt îmbunătățite datorită cadrului suplimentar și structurii de fixare a caroseriei, prevenind vibrațiile și zgomotul prin creșterea stabilității vehiculului. Această structură integrată reduce mișcările inverse pe arborele de basculare și pe conexiunile cilindrului hidraulic. De asemenea, reduce forțele laterale pe zonele sudate, forțe care pot apărea în timpul transportului de croazieră, asigurând semiremorcii o durată de viață prelungită.

Semiremorca din oțel Kässbohrer K.SKS B previne lipirea materialului de corpul benei și asigură descărcarea rapidă datorită formei unice în „V” a podelei, împreună cu designul special îndoit al pereților laterali, ceea ce conduce la un debit mai eficient al materialelor. Durabilitatea podelei benei este îmbunătățită cu profile interioare casetate aflate sub această formă de V. Această caracteristică permite, de asemenea, curățarea rapidă a podelei.

Special conceput, arborele de basculare lat asigură o mai bună stabilitate în timpul basculării prin distribuirea sarcinii pe o zonă mai lată, pentru a îmbunătăți siguranța operațională. Semiremorca basculabilă din oțel Kässbohrer K.SKS B poate fi echipată cu un cilindru hidraulic Premium de tip H în 5 trepte, cu o capacitate de ridicare de 250 bar, care permite operarea eficientă la încărcare și descărcare.

Rezistența foarte ridicată a șasiului și a structurii superioare a semiremorcii K.SKS B înseamnă fiabilitate și robustețe în condițiile cele mai grele de sarcină și de drum. Mai mult, șasiul robust vopsit cataforetic (KTL)* oferă durabilitate pe toată durata de viață a vehiculului.
Proiectată pentru a lucra cu tractoare 4×2, 6×2, 6×4, semiremorca K.SKS B este echipată cu sistem ”one-touch paving brake” și sistem de alertă la înclinare, pentru siguranța operațională.
______________________
*Metodă de vopsire care asigură o protecţie ridicată contra coroziunii printr-o depunere uniformă a stratului de vopsea chiar şi în părţile greu accesibile. După o tratare prealabilă a piesei urmează imersia în cuvele KTL. Vopsirea se realizează pe cale electromecanică. Cataforeza KTL constă în imersia pieselor într-o soluţie vâscoasă specială, obţinută prin combinaţia vopselei speciale cu solvenţi şi apă. Prin acţionarea unui curent continuu în interiorul cuvei de imersie, se formează un câmp electric şi se realizează transferul ionilor din vopsea pe suprafaţa pieselor, asigurând o depunere uniformă a peliculei pe întreaga piesă.

MEq
By MEq octombrie 2, 2019 13:54