John Deere îşi extinde Seria E de ADT cu două modele: 260E şi 310E

MEq
By MEq martie 11, 2017 13:17

John Deere îşi extinde Seria E de ADT cu două modele: 260E şi 310E

John Deere a prezentat la ConExpo 2017 două noi modele în gama sa de camioane articulate. 260E şi 310E sunt proiectate şi construite de la zero la fabrica din Davenport, Iowa, şi vin cu un stil modernizat, o nouă cabină, saşiu şi axe îmbunătăţite față de precedenta serie D.

Atât 260E, cu o capacitate de 24 t (239 kW / 321 hp), cât şi 310E, de 28 t (264 kW / 354 hp) sunt propulsate de un motor John Deere PowerTech de 9.0 l Tier 4 Final. Transmisia ZF special construită include un retarder de mare capacitate, opt trepte de viteză pentru mersul înainte și patru trepte de marșarier. În comparație cu modelele anterioare, aceste camioane au o creştere de 125% a capacităţii de încetinire. Noul diferențial de blocare automat asigură atât blocarea încrucişată a axelor, cât şi opțiuni de blocare a diferențialului inter-axe, care poate ajuta camionul în condiții de sol moale sau terenuri abrupte. În plus, noile axe John Deere sunt concepute pentru aplicații heavy-duty, iar pentru condiții extreme este disponibil un pachet de răcire opțional. Adăugarea de frâne cu discuri umede acționate hidraulic pe toate cele trei punți oferă durabilitate și timpi de funcționare pe care clienţii îi așteaptă de la un ADT.

Modelele actualizate încorporează materiale de înaltă rezistență pentru a oferi structuri durabile, de lungă durată, punând accent pe masa totală și pe distribuție. Mașinile oferă rapoarte excelente putere-greutate și creşteri ale eficienței de transport. Articulaţia nou proiectată, suspensia față adaptivă standard și distribuirea echilibrată a greutății oferă agilitate și o capacitate bună de a se deplasa în terenuri ostile. Pentru a reduce la minimum riscul de răsturnare în timpul descărcării, ridicarea benei poate fi restricționată atunci când șasiul din spate depășește un unghi de înclinare predefinită.

La interior, John Deere a redus nivelurile de zgomot (dBA) cu 50%, prin adăugarea unei podele proiectate să izoleze fonic, oferind operatorilor un mediu de lucru rezistent la oboseală. Monitorul din cabină are un ecran LCD ușor de citit ce afişează parametrii maşinii, alături de care se mai găsesc aparate de măsură digitale și indicatori ai sistemelor principale. Funcţia de oprire automată poate opri motorul după o perioadă predeterminată de inactivitate, economisind combustibil şi reducând emisiile; totodată se reduce uzura grupului motopropulsor și a sistemelor hidraulice.

Operatorii pot atinge noi niveluri de productivitate cu funcţiile standard incluse, precum: auto dump, descent control, shuttle shifting, hill hold şi load assist. Punctele de service sunt centralizate, iar mentenanţa este simplificată. Nu în ultimul rând, camioanele beneficiază de sistemul telematic JDLink.

MEq
By MEq martie 11, 2017 13:17