Încărcătorul frontal hibrid 944K este o soluţie puternică şi eficientă în aplicaţii de carieră

MEq
By MEq aprilie 21, 2016 16:31

Încărcătorul frontal hibrid 944K este o soluţie puternică şi eficientă în aplicaţii de carieră

Încărcătorul frontal pe pneuri hibrid John Deere 944K oferă o productivitate și o eficiență maximizate graţie sistemului de propulsie hibrid-electric, proiectat pentru a reduce costurile zilnice de operare. Motorul PowerTech EPA Interim Tier 4 (IT4) are o putere de 536 hp, astfel că încărcătorul Hybrid 944K poate oferi economii semnificative de combustibil.

„Încărcătoarele frontale din ziua de azi cer timpi de funcționare îmbunătăţiţi şi fiabilitate, iar clienții noştri ne-au solicitat o soluție care să ofere mai mult”, a declarat John Chesterman, product marketing manager John Deere Construction & Forestry. „Încărcătorul frontal hibrid 944K extrem de eficient în ceea ce priveşte consumul dispune de sisteme hidraulice rapide, line și receptive, precum și de patru roți independente, modulare, cu control electronic al tracțiunii, ce oferă clienților o soluție completă, concepută să facă faţă în cele mai grele condiții.”

Încărcătorul hibrid-electric 944K recaptează energia atunci când operatorul ia piciorul de pe acceleraţie iar maşina încetineşte, diminuând sarcina motorului și reducând în continuare consumul de combustibil. În timpul funcționării, motorul poate rula într-un interval limitat de turaţii de 1.200 – 1.800 rpm, pentru o eficiență maximă de combustibil, în modul de lucru Normal, sau poate rula la turaţie constantă, astfel încât funcțiile brațului și ale cupei să fie puternice şi să răspundă rapid, în modul Performance. Utilajul oferă un control standard al tracțiunii, ce limitează în mod automat cuplul la oricare dintre roți atunci când intervine deraparea, crescând tracțiunea mașinii în condiții grele de sol. Cu un control îmbunătățit al cuplului de tracţiune la roţi (rimpull), încărcătorul previne rotirea în gol a anvelopei. De asemenea, 944K oferă control în rampă pentru reducerea uzurii frânei de serviciu, iar cu transmisie hidrostatică, maşina dispune de frânare dinamică.

La interior, încărcătorul este mai silenţios decât alte utilaje similare de pe piață – doar 72 dB pentru operator. Având cea mai mare cabină de încărcător de la Deere, modelul 944K oferă o vedere cuprinzătoare asupra cupei, roţilor și pericolelor de la sol prin geamul frontal de sus până jos (floor-to-ceiling), iar joystick-ul de direcție al mașinii oferă un control lin, cu efort redus. Nu în ultimul rând, utilajul dispune de sistem telematic JDLink Ultimate, timp de cinci ani, ce oferă informaţii despre starea maşinii şi diagnosticări de la distanţă.
Overall

MEq
By MEq aprilie 21, 2016 16:31