Împreună spre e-mobilitate și sustenabilitate: Nico Rosberg devine ambasadorul brandului Jungheinrich

MEq
By MEq octombrie 26, 2021 14:41

Împreună spre e-mobilitate și sustenabilitate: Nico Rosberg devine ambasadorul brandului Jungheinrich

Jungheinrich și Nico Rosberg își unesc forțele pentru a promova soluții electrice nepoluante și sustenabile. Personalitate importantă în domeniul sustenabilității și campion mondial de Formula 1 în 2016, Nico Rosberg devine imaginea celui mai important jucător de pe piața echipamentelor intralogistice, în calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.

„Nico Rosberg nu este doar o legendă în lumea pasionaților de Formula 1. Ca investitor și vizionar, Nico împărtășește pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile și inteligente din punct de vedere climatic”, explică Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG. Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platformă globală dedicată tehnologiilor futuriste în domeniile mobilității, nutriției, agriculturii, finanțelor, modei și energiei. După retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un susținător marcant al soluțiilor de mobilitate electrică, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientată spre sustenabilitate.

„Avem nevoie de o viziune nouă și de tehnologii inteligente pentru planetă. Acest lucru presupune stimularea electrificării și reducerea emisiilor de carbon în toate sferele economice, în special în domeniul mobilității”, a afirmat Rosberg. „Alături de Jungheinrich îmi doresc să devin pilotul raliului către e-mobilitate.”

Jungheinrich a mizat încă de la înființare pe mobilitatea electrică fiind un pionier și inovator în domeniul tehnologiei Li-ion. În urmă cu zece ani Jungheinrich a fost primul producător de echipamente logistice din lume care a pus pe piață un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.

„Aspirația noastră pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg”, explică Dr. Brzoska. „Nico dă imagine dedicării și muncii noastre. Mai mult decât atât, vrem să dezvoltăm împreună idei noi și să colaborăm pentru găsirea unor soluții și aplicații concrete în domeniile echipamentelor electrice, eficienței energetice și sustenabilității, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Împreună cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat în fața clienților și a publicului să devină inima activității noastre.”

Fondată în 1953, compania Jungheinrich este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții intralogistice la nivel mondial. Cu un portofoliu vast de echipamente industriale, sisteme automatizate și servicii, Jungheinrich oferă clienților săi soluții adaptate provocărilor industriei. Grupul, având sediul central în Hamburg, este prezent la nivel mondial în 40 de țări prin distribuție proprie și în alte aproximativ 80 de țări prin intermediul unor parteneri. Jungheinrich are 18.000 de angajați la nivel mondial și o cifră de afaceri de 3,81 miliarde de euro în 2020. Jungheinrich este listată la bursă (MDAX).

MEq
By MEq octombrie 26, 2021 14:41