GHH îmbunătățește camionul subteran MK-A35 pe care l-a echipat cu motor Stage V

MEq
By MEq noiembrie 10, 2019 20:39

GHH îmbunătățește camionul subteran MK-A35 pe care l-a echipat cu motor Stage V

Odată cu upgrade-ul pentru anul 2020 făcut consacratului model MK-A35, producătorul german de utilaje grele pentru minerit, tuneluri și construcții civile speciale GHH Fahrzeuge prezintă primul camion minier subtean din clasa de 35 t aflat deja în operare și dotat cu motor diesel conform cu standardul de emisii Stage V.

Motorul este unul Mercedes OM 470 cu o putere de 320 kW și filtru de particule diesel. Acesta respectă cele mai stricte standarde actuale de emisii Stage V. Astfel, producătorul german pune operatorii pe primul loc în termeni de reducere a emisiilor și totodată menține sub control costurile proiectelor în care sunt implicate utilajele GHH. Ca opțiune, motorul este disponibil și într-o versiune Tier 3 și o putere de 300 kW.

Cu o sarcină utilă de până la 35 t și o capacitate de încărcare de până la 23 m3, MK-A35 poate transporta o cantitate de material la fel de mare ca două camioane combinate, dar de generație anterioară. În prezent, vehiculul este cel mai mare de acest tip din gama companiei cu sediul în Gelsenkirchen, care este și unul dintre principalii furnizori din lume pentru acest tip de utilaje. Camionul este conceput pentru condiții de operare medii-mari, în special pentru lucrări de minerit în rocă dură și în aplicații de construcții de tuneluri. Din acest motiv, cadrul, articulația rotativă, transmisia și sistemele sunt proiectate pentru a fi extrem de robuste, iar întreținerea simplă. Toate contribuie la o fiabilitate maximă și costuri de operare mai mici – spun reprezentanții GHH.

O altă caracteristică cheie este eficiența de operare. „Cabine spațioase, o funcționare îngrijită și o siguranță ridicată sunt adesea asociate cu utilajele GHH.” Iar odată cu modernizarea modelului MK-A35, GHH merge și mai departe. „Cabina certificată ROPS/FOPS a acestui camion minier are un design bidirecțional: Există elemente de comandă separate pentru conducerea înainte și în marșarier. La ieșirea din tunel, șoferul pur și simplu întoarce scaunul și accelerează. Sunt eliminate manevrele complicate de lungă durată efectuate în spații limitate (pe cât posibil), precum și condusul cu spatele sau stresul fizic al șoferului ca până acum. Motorul cu emisii reduse de particule închide acum cercul și face din MK-A35 o mașină ușor de condus.”

MEq
By MEq noiembrie 10, 2019 20:39