Excavatoarele pe șenile Liebherr R 930 și R 926 completează seria Generation 8

MEq
By MEq decembrie 18, 2019 22:10

Excavatoarele pe șenile Liebherr R 930 și R 926 completează seria Generation 8

Seria Generation 8, care a intrat în producție la fabrica Liebherr-France SAS din Colmar, constă din șapte modele cuprinse între 22 și 45 t: R 922, R 924, R 926, R 930, R 934, R 938 și R 945. Versatilul excavator pe șenile R 930 este compatibil cu cerințele clienților și operatorilor de utilaje din clasa de 30 t. Noul utilaj a fost proiectat pentru a aduce un plus de confort și siguranță, dar și ergonomie și performanță optime.

O platformă specială
Modelul R 930 (expus și la Bauma 2019) respectă standardele de emisii Stage V și – împreună cu R 926 – are la bază o platformă special dezvoltată de Liebherr. R 926 și R 930 au o masă operațională cuprinsă între 26 și 36 t și o putere de 150 kW/204 hp, respectiv 180 kW/245 hp. Capacitățile cupei variază între 0,55 – 1,75 m3 la modelul R 926 și între 1 – 2,15 m3, la R 930. Modelele R 926 și R 930 sunt disponibile la nivel global.

Pentru a atinge standardele de emisii Stage V, R 926 înlocuiește excavatorul Stage IV cu același nume lansat în 2016. În schimb, R 930 este o clasă de greutate nouă pentru seria de excavatoare pe șenile dezvoltată și produsă de Liebherr-France SAS. Acesta a fost dezvoltat ca răspuns la cererea clienților de excavatoare de 30 t. Gama foarte extinsă de echipamente și unelte face ca excavatoarele pe șenile R 926 și R 930 să fie foarte versatile pentru lucrările terasiere, de nivelare, săpare, încărcare și chiar ridicare.

Putere mai mare, consum mai mic
Forțele de săpare, forța de tracțiune a trenului de rulare și cuplul de rotație al suprastructurii au crescut semnificativ comparativ cu generația anterioară. Datorită acestor îmbunătățiri, excavatoarele pe șenile R 926 și R 930 obțin un nivel de performanță mai ridicat pe șantiere.

Împreună cu această nouă generație de excavatoare, a fost conceput un nou concept de echipament de lucru care optimizează curba de sarcină și inerția mișcării de pivotare pentru a reduce consumul de combustibil. Excavatoarele pe șenile R 926 și R 930 sunt disponibile cu o varietate de tipuri de trenuri de rulare robuste. Șasiul șenilei necesită întreținere zero. Rolele de șenilă sunt lubrifiate pe toată durata de viață, iar sistemul automat de lubrifiere centrală face posibilă maximizarea duratei de viață a componentelor și a productivității.

Confort și siguranță
Operatorul beneficiază de o cabină ultra spațioasă, cu temperatură controlată. Pentru a face munca mai convenabilă, excavatoarele au scaune pneumatice cu suspensie verticală și longitudinală și ecran tactil de 7 „de înaltă rezoluție, ușor de utilizat. Parbrizul poate fi complet coborât. Luminile LED le-au înlocuit complet pe cele cu halogen, sporind durata de exploatare și reducând consumul de energie electrică. Gama de lumini de lucru este disponibilă sub formă de pachete separate (pachetul de lumini LED+ de înaltă performanță e disponibil ca opțiune).

Vizibilitatea neobstrucționată și camerele de monitorizare din spate și laterale aduc siguranță maximă în cabina operatorului. Consola pliabilă face accesul ușor și sigur în cabină. Structura certificată ROPS a cabinei oferă o protecție robustă. Geamul spate servește ca ieșire de urgență pe toate versiunile de excavatoare, iar parbrizul și geamul din dreapta sunt din sticlă stratificată.

Întreținere simplificată și mai sigură
Utilajul a fost proiectat cu grijă pentru a oferi standarde de siguranță și mai ridicate. Suprastructura este accesibilă printr-o platformă de acces securizată (standard sau opțională, în funcție de regiune). În plus, întreaga structura superioară este prevăzută cu suprafețe antiderapante și nu are elemente proeminente. Excavatoarele pe șenile R 926 și R 930 propun un nou concept de întreținere cu puncte de mentenanță care pot fi accesate de la nivelul solului. Nivelurile uleiului de motor, uleiului hidraulic, combustibilului și ureei sunt afișate direct pe monitorul din cabină.

MEq
By MEq decembrie 18, 2019 22:10

OPINION

ELECTRIFICATION