Putere Tigercat pentru incarcatoarele 234B si T234B

MEq
By MEq September 12, 2015 15:56

Putere Tigercat pentru incarcatoarele 234B si T234B

Tigercat a lansat recent seria de încărcătoare forestiere 234B și T234B cu îmbunătăţiri notabile, printre care adăugarea unui motor Tigercat FPT Tier 4f și o cabină complet reproiectată.

Noile încărcătoare 234B (staţionar) şi T234B (pe şenile) sunt propulsate de motoare Tigercat FPT N45 de 168 hp. De altfel, motorul în 4 cilindri a fost ales deoarece se potriveşte ciclurilor de lucru specifice seriei de încărcătoare 234, rezultatul fiind creștera eficienţei consumului de combustibil, reducerea consumului de DEF (AdBlue) şi îmbunătăţirea performanţelor componentelor ce asigură post-tratarea. Nici forţa de ridicare a braţului şi viteza nu sunt afectate de schimbarea motorului, operatorii raportând aceleaşi caracteristici ridicate ale performanţelor așteptate de la un utilaj al seriei 234.
Un motor Tier 4f necesită reducere catalitică selectivă împreună cu un sistem de injecţie de AdBlue. Sistemul SCR are nevoie de o temperatură medie minimă de funcţionare, iar utilizarea unui motor în 4 cilindri, de 4,5 litri, duce la obţinerea unui ciclu de lucru ridicat, asigurându-se că temperatura gazelor de evacuare este permanent optimă pentru SCR.
Postul operatoului, complet reproiectat, beneficiază de un sistem de climatizare îmbunătăţit, împreună cu o serie întreagă de alte caracteristici, ce cresc confortul şi ergonomia din cabină – o nouă suspensie pentru scaun, comenzi integrate în joystick-ul de pe mânerul scaunului, jaluzele pentru parbriz, sistem Bluetooth pentru apelare/convorbiri hands free etc. De asemenea, nivelurile de zgomot din cabină au fost reduse semnificativ.
Modelul şenilat T234B dispune de un șasiu rezistent Tigercat, special conceput pentru aplicaţii forestiere, ce conferă utilajului stabilitate şi distribuie optim puterea către trenul de rulare, iar 234B este disponibil şi în versiunea cu remorcă articulată.
234B-cab-8x5

MEq
By MEq September 12, 2015 15:56

OPINION

ELECTRIFICATION