DEUTZ și Maeda au colaborat pentru a introduce o macara pe șenile complet electrică

MEq
By MEq noiembrie 22, 2021 19:07

DEUTZ și Maeda au colaborat pentru a introduce o macara pe șenile complet electrică

Prima macara Maeda care va fi echipată cu un motor electric DEUTZ și-a făcut debutul și va face din șantierele de construcții medii mai puțin poluante. În cadrul evenimentului comercial DEUTZ Days, specialistul în sisteme de propulsie DEUTZ și producătorul japonez de macarale Maeda au dezvăluit macaraua pe șenile CC 1485, echipată cu un motor de 360 de volți alimentat de la o baterie litiu-ion. Cu o putere de 40 kW, acest utilaj cu emisii zero este foarte puternic. DEUTZ este un pionier în sectorul sistemelor de propulsie cu amprentă neutră de carbon, destinate aplicațiilor off-highway.

„Șantierele de construcții prietenoase cu mediul sunt acum o realitate, nu un vis îndepărtat. Suntem încântați să fim astăzi aici cu Maeda pentru a vă prezenta prototipul unui utilaj electric de șantier. Modelul CC 1485 este deja complet funcțional. Motorul nostru electric este silențios, eficient și fără emisii, chiar și atunci când este utilizat pe un șantier”, a spus dr. ing. Markus Müller, Chief Technology Officer al DEUTZ AG.

„Maeda este deja pe piața europeană a vehiculelor electrificate prin mica sa „macara păianjen”. Observăm o creștere puternică a cererii clienților noștri pentru produse eco. Pentru a electrifica această macara pe șenile, am decis să colaborăm cu DEUTZ, fiind recunoscut pentru tehnologia dovedită și experiența sa în grupurile de propulsie electrificate pentru echipamente off-highway”, a spus Tomiaki Habasaki, Director General Executiv – Industrial Machinery Headquarters.

Cu o capacitate de încărcare de până în 6 tone, mini-macaraua pe șenile CC 1485 este unul dintre modelele puternice din seria de macarale Maeda. DEUTZ și Maeda vor prezenta utilajul la târgul Bauma 2022. Producția completă a motorului electric DEUTZ este de așteptat să înceapă în 2023.

Michael Wellenzohn, membru al consiliului DEUTZ, responsabil pentru vânzări, marketing și service, adaugă: „Îi mulțumim producătorului Maeda pentru încredere și pentru proiectul comun interesant. Ne umple de mândrie să electrificăm acest utilaj și să sprijinim Maeda în drumul său către o mobilitate fără emisii.”

DEUTZ își continuă strategia de sustenabilitate și va oferi și mai multă transparență în acest sens, în viitor. Pe 17 noiembrie a anunțat că va introduce segmentele de raportare Classic și Green, cu efect începând de la 1 ianuarie 2022. Compania accelerează tranziția către sisteme de propulsie sustenabile. Activitățile din segmentul Green vor cuprinde nu numai motoare și baterii electrice, ci și motoare alimentate cu hidrogen. De asemenea, DEUTZ intenționează să crească ponderea veniturilor totale atribuibile acestui segment la peste 50% până în 2031.

MEq
By MEq noiembrie 22, 2021 19:07