Daimler, la târgul Bauma 2019, sub sloganul Trucks@Work

MEq
By MEq aprilie 1, 2019 13:02

Daimler, la târgul Bauma 2019, sub sloganul Trucks@Work

Daimler va fi prezent la expoziția Bauma 2019 sub sloganul „Trucks @ Work”. Grupul va prezenta forța și performanțele inovatoare ale mărcilor comerciale Mercedes-Benz și Fuso. De la furgonete de distribuție la camioane ușoare, medii și grele, de la capete tractor grele la vehiculele speciale adaptate individual, Daimler va prezenta un total de 22 de mașini pentru aproape fiecare aplicație din segmentul de construcții. Flota de expoziție include 6 van-uri, 13 camioane și 3 vehicule speciale.

Noile modele Arocs și Actros de la Mercedes-Benz vor fi în centrul atenției celui mai important târg comercial din lume pentru industria construcțiilor. Mercedes-Benz și-a extins A-Team-ul de camioane Actros, Arocs și Atego cu vehiculele din Clasa-X, Citan, Vito și Sprinter, precum și cu vehiculele specializate Unimog, Econic și Zetros. Fuso Canter își va prezenta expertiza la standul propriu. Van-rile Mercedes-Benz, camioanele Mercedes-Benz Trucks și modelele Fuso acoperă astfel întregul spectru de vehicule pentru construcții.

Noile Actros și Arocs
Noile Actros și Arocs pentru segmentul heavy-duty vor fi vedetele standului Mercedes-Benz. Acestea stabilesc standardul în termeni de siguranță, eficiență și performanță. Noua generație Actros pentru utilizarea pe șosea (on-road) are, datorită noului sistem Active Drive Assist (ADA), o funcție de confort, în principal pentru autostrăzi. Actros și Arocs ies în evidență cu sistemul MirrorCam în locul oglinzilor exterioare obișnuite. Ambele pot fi echipate și cu Active Brake Assist 5 – sistemul de asistență activă la frânarea de urgență. Datorită recunoașterii pietonilor, acesta poate declanșa automat frânarea de urgență și poate continua până la oprirea completă, dacă este necesar. În plus, funcția Predictive Powertrain Control (PPC) lucrează acum cu o sensibilitate și mai mare și, prin urmare, poate fi folosită în mod sensibil și în traficul de pe șantierele de construcții. Iar noul cockpit multimedia cu două display-uri mari, independente oferă șoferului un concept unic și comod de afișare și operare.

Camionul medium-duty Atego este disponibil în multe variante pentru industria construcțiilor. Modelul compact și manevrabil, cu o masă totală cuprinsă între 7,5 t și 16 t, întregește gama mică de vehicule de construcții. În funcție de aplicația dorită, Atego este disponibil cu tracțiune pe puntea față sau integrală.

Unimog, Zetros, Econic
Cei trei specialiști de înaltă performanță din construcții sunt Unimog, Zetros și Econic. Unimog, cu capabilitățile sale off-road de neegalat, este o mașină versatilă pentru construcții. Modelele cu tracțiune integrală U 216 până la U 530 sunt mașini extrem de specializate și pot fi combinate cu o gamă largă de atașamente și echipamente pentru toate aplicațiile posibile. Totodată, modelele Unimog U 4023 și U 5023 sunt profesioniști off-road de înaltă performanță și pot transporta unelte, echipamente, materiale și echipaje pe orice șantier operațional.

Mercedes-Benz Zetros, un camion robust, cu capotă lungă și tracțiune integrală, este potrivit pentru cele mai dificile misiuni off-road. Disponibil în configurația cu două sau trei axe, acest camion combină capacitatea extremă de rulare off-road, tehnologia robustă și capacitatea portantă a unui camion obișnuit. În consecință, acest model este utilizat în industria extractivă de suprafață, minerit subteran sau în alte aplicații dure.

Mercedes-Benz Econic este un profesionist urban și, în unele țări, poate fi întâlnit și în industria construcțiilor. Baza vehiculului este cabina „DirectVision” cu acces coborât, poziția joasă a scaunelor și geamurile panoramice – o vizibilitate optimă asupra altor participanți din trafic, precum pietonii și bicicliștii. Pentru Econic, sunt disponibile sistemele Brake Assist (sistența la frânare), cu recunoașterea pietonilor, Lane Keeping Assist (asistența de menținere a benzilor de rulare), controlul vitezei de croazieră și Sideguard Assist (sistemul de asistență laterală).

Van-uri Mercedes-Benz: Citan, Vito, Sprinter și X-Class
În sectorul van-urilor, Mercedes-Benz Vans acoperă întregul spectru al industriei construcțiilor cu portofoliul său de autoutilitare. Furgonul de livrare urbană Citan poate fi adaptat flexibil la o gamă largă de provocări datorită dimensiunilor sale compacte și spațiului de încărcare mare. Acest lucru face ca Citan să fie ideal în oraș, având o înaltă funcționalitate și economie, precum și un confort sporit la condus și echipări extinse de siguranță.

Autoutilitara de dimensiuni medii Vito se adaptează perfect la o gamă largă de cerințe – inclusiv în industria construcțiilor. Ca van de transport marfă, în el pot fi încărcate materiale sau poate servi ca vehicul de service (echipat cu echipamente de intervenție).
Sprinter este cel mai bine vândut model din rândul autoutilitarelor și este disponibil într-o gamă largă de versiuni pentru folosirea pe șantierele de construcții: cu platformă, cabină dublă (echipaj), benă basculabilă, furgon sau microbuz, în combinație cu șasiuri speciale și conversii sau tracțiune față, spate sau integrală.

Pe șantier și în weekend, în activitățile de agrement, pickup-ul Mercedes-Benz nu este doar un vehicul utilitar, ci și un vehicul confortabil pentru utilizarea de zi cu zi. Clasa X combină caracteristicile tipice ale unui pick-up cu punctele forte clasice ale unui Mercedes. Este robust, rezistent și nederanjat de condițiile de teren off-road. Totodată, prin manevrabilitate, dinamica la condus, estetică, posibilitățile de personalizare și funcțiile de siguranță, oferă calități tipice mărcii.

Fuso Canter
Cu o masă totală admisă a vehiculului între 3,5 t și 8,55 t, Fuso Canter completează portofoliul vehiculelor de construcții, situându-se chiar sub Atego. Și-a câștigat o bună reputație în rândul camioanelor ușoare, impunându-se ca o mașină robustă și rezistentă. Sarcina sa mare, manevrabilitatea și construcția robustă au contribuit la acest renume. Aceste calități sunt foarte necesare în sectorul construcțiilor și al domeniilor conexe. Pentru aplicații off-road, Fuso Canter poate fi comandat cu tracțiune integrală, inclusiv cu reductor și diferențial blocabil pe puntea spate.

MEq
By MEq aprilie 1, 2019 13:02

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Pinterest