Camioane Volvo mai robuste pentru o capacitate și o sarcină utilă mai mari

MEq
By MEq iunie 16, 2020 22:08

Camioane Volvo mai robuste pentru o capacitate și o sarcină utilă mai mari

Cu o serie de upgrade-uri care permit o sarcină maximă în combinație (GCW) de până la 150 de tone, noile camioane Volvo FMX, Volvo FH și Volvo FH16 oferă acum o productivitate mai mare ca niciodată.

Cu un design exterior dur și robust, noile camioane grele Volvo au fost construite în special pentru a face față condițiilor solicitante din industriile de construcții și minieră. Noile modele sunt acum și mai dure, au o capacitate mai mare și o sarcină utilă crescută.

Principala completare a noilor camioane grele Volvo este o nouă punte motoare, care a fost dezvoltată in-house împreună cu divizia Volvo Construction Equipment. Folosindu-se experiența și expertiza lor în proiectarea axelor pentru încărcătoare frontale pe roți și camioane articulate, Volvo Trucks a reușit să crească semnificativ capacitatea punții spate până la 38 de tone (de la 32 de tone, la modelul anterior).

Suspensia spate a fost modernizată și consolidată, iar suspensia față, ranforsată, pentru a putea gestiona capacitatea suplimentară. Pentru un camion 8×4, masa maximă a vehiculului (GVW) este acum de 58 de tone. Aceasta reprezintă o sarcină utilă crescută cu aproximativ 15-17%.
Combinate aceste upgrade-uri permit creșterea masei nete a vehiculului de la 120 la 150 de tone.

In brief
Suspensie frontală consolidată – Permite sarcini de până la 10 tone. Aceasta poate fi crescută la 20 de tone cu axe duble față.
Suspensie spate nouă – A fost consolidată cu material suplimentar, inclusiv un nou element transversal mai puternic, noi arcuri lamelare, lagăre de cauciuc mai mari și o prindere mai puternică a boghiului.
O nouă punte motoare – Pentru prima dată dezvoltată in-house de către Volvo Trucks (în colaborare cu Volvo CE), în peste 20 de ani.

Suspensie față consolidată


Sursa: Volvo Trucks

MEq
By MEq iunie 16, 2020 22:08