Cabină și motoare noi pentru stivuitoarele de mare capacitate Hyster

MEq
By MEq aprilie 20, 2021 15:58

Cabină și motoare noi pentru stivuitoarele de mare capacitate Hyster

Hyster continuă evoluția în gama sa de stivuitoare pentru containere și stivuitoare de mare capacitate de peste 18 tone, introducând cabine și comenzi de ultimă generație, precum și motoare diesel conforme cu standardul Stage V.

Cea mai recentă noutate a gamei de stivuitoare de mare capacitate Hyster stabilește noi standarde industriale pentru cabinele operatorilor. Noua cabină tip cockpit din cadrul seriei de stivuitoare de mare capacitate Hyster între 18 – 48 de tone poziționează toate informațiile și comenzile utilajului la îndemâna operatorului.

Pentru o manipulare precisă și eficientă, operatorii de pe stivuitoarele pentru manipulat containere goale beneficiază de un display digital de 7”, ușor de folosit. Opțional, un al doilea display grafic poate indica în mod clar starea spreader-ului de apucare și dacă containerul are o blocare pozitivă sau nu, precum și orice limitări de care operatorul ar trebui să fie conștient. Acest lucru poate accelera operațiunile și poate reduce „erorile”, sporind productivitatea chiar și în aplicațiile grele.

Noua cabină de pe reachstackerele Hyster include standard un display digital dublu ce afișează greutatea sarcinii și informațiile despre momentul de sarcina, precum și geometria brațului. Acest lucru vine în sprijinul operatorilor cu acțiuni sugerate pentru a menține stabilitatea și a reduce centrulde încărcare.

Pentru piețele reglementate, noile motoare Stage V vor fi introduse treptat, printre primele modele care beneficiază de un motor de 7,7 sau 10,7 litri fiind stivuitoarele pentru manipulat containere goale (Empty Container Handlers) și reachstackerele RS46 (ReachStackers). Modelele cu motoare Stage V încorporează, de asemenea, monitorizare inteligenta și service pentru a optimiza timpul de funcționare în aplicații solicitante.

Intervalul de înlocuire a uleiului de motor a fost extins de la 500 la 1000 de ore, iar nivelul uleiului de motor va fi afișat pe display-ul din cabina, astfel încât să nu necesite utilizarea unei joje. O avertizare a nivelului lichidului de răcire în două etape prin intermediul display-ului este, de asemenea, standard, alături de un timer, pentru a preveni oprirea turbinei la cald. Transmisia a fost, de asemenea, actualizată de-a lungul întregii game.

Pentru a se potrivi aplicațiilor cu sarcini extreme, capacitatea de răcire a transmisiei a stivuitoarelor pentru containere goale și a stivuitoarelor de mare capacitate (18-32 tone) a fost crescută semnificativ. Utilajele au, de asemenea, un ventilator acționat hidraulic, care ajută la reducerea consumului de combustibil și a nivelurilor de zgomot. Ventilatoarele reversibile pot fi furnizate de către echipa specială de inginerie Hyster, la cerere.

Noile motoare vor folosi o combinație de sisteme – SCR și DEF (cu AdBlue), precum și un filtru de particule diesel (DPF). Ambele unități de post-tratare sunt grupate într-o singură cutie, poziționată pe exteriorul utilajului, oferind acces ușor și fiind ferita de căldura. Intervalul de curățare a funinginii este de aproximativ 4500 de ore, în funcție de aplicație. Motoarele sunt echipate cu sistem de recirculare a gazelor de evacuare răcite (EGR), ce minimizează crearea de oxizi de azot (NOx), ceea ce înseamnă o utilizare mai redusă a AdBlue.

MEq
By MEq aprilie 20, 2021 15:58