BKT Network, noul canal TV digital ce depășește bariera distanțelor

MEq
By MEq octombrie 5, 2020 09:52

BKT Network, noul canal TV digital ce depășește bariera distanțelor

Un format TV ce găzduiește în fiecare săptămână episoade noi în universul BKT, oferind conținut inspirator, educativ și de divertisment. De la anvelope până la sport, aflați direct de la sursă poveștile celor care au încercat BKT și ale celor care au lucrat mulți ani acolo. Bun venit la revoluția digitală BKT, pe: www.bkt-network.com.

În fiecare săptămână, acest canal digital va găzdui episoade noi, acoperind o varietate de subiecte asociate cu BKT și o ofertă bogată de conținut nou, în exclusivitate. De la instructaje tehnice până la informații detaliate despre companie și anvelopele sale – inclusiv testele efectuate, BKT Stories cu poveștile adunate direct de la sursă, de la utilizatori din întreaga lume, analize din culisele sponsorizărilor sportive, târguri comerciale, activitățile CSR și multe altele, atât în direct, cât și în format pre-înregistrat.

BKT Network oglindește succesul strategiei de marketing a grupului indian, specializat în anvelope de teren, și anume, o combinație de conținut (disponibil întotdeauna la nivel global), care îi permite utilizatorului să trăiască experiența Discover, Learn, Have Fun (Descoperă, Învață, Distrează-te).

Și multe altele. „Această inițiativă este, de asemenea, o punte de legătură directă între utilizatori, parteneri, distribuitori și un spectru complet de audiențe. Nevoia de a reduce distanțele, dictată de contextul actual, nu a fost niciodată mai relevantă. Ne dorim să păstrăm legătura cu toată lumea” acesta este mesajul de întâmpinare oferit de dl. Arvind Poddar, Președintele BKT, în primul episod.

BKT este obișnuită să privească dificultățile ca pe niște provocări și, în consecință, Grupul a profitat de această ocazie pentru a lansa propria revoluție digitală, prin lansarea de module de training online, crearea de evenimente online iar acum: propria televiziune.

„Sunt mândru de acest proiect” adaugă Rajiv Poddar, Joint Managing Director al BKT. „Am fost întotdeauna pionieri în B2B, nu numai în ceea ce privește produsele și designul, ci și în ceea ce privește strategia, iar aceasta este dovada modului în care reușim să ieșim în evidență prin creativitate.”

“Ne dorim să discutăm cu toată lumea, de pe tot globul” declară Lucia Salmaso, CEO al BKT Europa. „În același timp, ne dorim să punem în lumină sufletul BKT și putem face acest lucru oferind scena oamenilor care contribuie în fiecare zi la istoria acestui brand unic, profund uman: cei care lucrează în companie, promotorii și utilizatorii săi. Toate opiniile pot contribui la povestea BKT.”

„Având o prezență multinațională în 160 de țări, ne dorim să oferim partenerilor, distribuitorilor și utilizatorilor noștri finali din toate colțurile lumii asistență, instruire și posibilitatea de a se implica în conținutul creat”, declară Jennifer Rauch, Digital Marketing Specialist la BKT Europa. „Am structurat inițiativa astfel încât să oferim instruire orientată pe produse specifice, care este esențială pentru toți, dar mai ales pentru utilizatori, deoarece tehnologia anvelopei influențează performanța acesteia. Oferta va include și sesiuni de instruire digitală pentru marketing, un instrument esențial și de actualitate, precum și știrile din universul BKT.
Toată lumea este binevenită pe canalul nostru TV!”

Inițiativa este la început, dar conceptul este deja unul de succes, iar rețeta este reprezentantă pentru BKT: lucrăm și ne simțim bine împreună. În episoadele următoare, vom descoperi mai multe despre experții BKT, pasiunile și sursele lor de inspirație, vom afla cum se realizează o anvelopă care sparge recorduri imposibile la Monster Jam și vom urmări un instructaj tehnic și de marketing, cu instrumentele care ne pot ajuta să ieșim învingători, atât pe teren, cât și în mediul online.

MEq
By MEq octombrie 5, 2020 09:52

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Pinterest

SEARCH SOMETHING

OPINION