Volvo CE a pus ultimele tehnologii pe noul încărcător frontal L350H

MEq
By MEq martie 11, 2017 01:01

Volvo CE a pus ultimele tehnologii pe noul încărcător frontal L350H

Reprezentativul încărcător frontal Volvo oferă o crestere de 10% a eficienței consumului de combustibil și o serie de alte îmbunătățiri de productivitate, precum și un nou design. Cel mai mare încărcător frontal din gama Volvo Construction Equipment vine cu un nou grup motopropulsor, noi sisteme hidraulice, un nou mediu pentru operator și cel mai tare design din industrie. L350H a fost vedeta la ConExpo.

L350H dispune de hidraulică de generaţie nouă şi este acţionat de un motor D16J Tier 4 Final ce asigură un cuplu mare la turaţii reduse. Un partener ideal în aplicaţii de carieră, L350H are acum o cupă de 7.3 mc capacitate.

Producţie mai mare
Noul sistem hidraulic cu senzor de sarcină funcționează perfect împreună cu trenul de rulare, crescând timpii de răspuns (și viteza de ridicare și coborâre a cupelor nou proiectate), rezultând timpi de ciclu cu până la 5% mai rapizi. Îmbunătățirile sistemului hidraulic şi ale trenului de rulare, împreună cu ultima tehnologie de motor Volvo fac încărcătorul L350H cu până la 10% mai economic în comparație cu modelul L350F pe care îl înlocuiește.
Pentru a spori performanța și fiabilitatea, acest încărcător a mărit distanţa între aripile din spate și pneuri, permițând un acces mai mare atunci când se montează lanțuri antiderapante; astfel se reduce riscul de deteriorare a corpului maşinii.

L350H este echipat cu cele mai noi tehnologii dedicate reducerii consumului de combustibil și emisiilor de motor. Sistemul Fully Automatic Power Shift (FAPS) permite operarea mașinii în treapta de viteză optimă, în funcție de viteză, acceleraţie și frâna de motor, sporind eficiența consumului de combustibil. Acest lucru este completat de pedala eco, cu un mecanism de împingere înapoi (push-back), care se cuplează atunci când turația motorului este pe cale să depășească intervalul economic de funcționare. Simțind rezistența, operatorul poate reduce atunci presiunea și să continue în intervalul de consum redus de combustibil. Dacă totuşi este necesară o turaţie maximă a motorului, se poate trece peste mecanismul cu pedală eco.

Confort la interior
Cabina Volvo are o vizibilitate excelentă, un nivel minim de zgomot și vibrații, precum și sistem automat de control al climei (ACC). Comenzile pot fi, de asemenea, configurate pentru a se potrivi preferințelor operatorului, adăugând un plus la confortul general al operatorului.
Sistemul de monitorizare Contronic de ultimă generație și display-ul digital includ cele mai recente îmbunătățiri în interfaţa inteligentă Human Machine Interface (HMI). Sistemul monitorizează funcționarea și performanța în timp real, oferind operatorului toate informațiile necesare despre mașină.

Siguranţă şi service
Siguranța se regăseşte în toate aspectele noului L350H, de la treptele ergonomice, distanțate între ele, până la balustradele robuste. Uşa cabinei se deschide prin intermediul unui buton amplasat pe stâlpul stânga spate al cabinei. În plus, luminile LED, instalate la intrarea în cabină, cresc condițiile de siguranță. Pe întuneric, luminile de lucru LED și autocolantele reflectorizante care urmează conturul mașinii cresc vizibilitatea. Nu în ultimul rând, opţional este disponibilă şi cameră retrovizoare.

MEq
By MEq martie 11, 2017 01:01