Stage V continuă să fie un obiectiv cheie pentru Cummins, la Bauma 2019

MEq
By MEq februarie 27, 2019 23:18

Stage V continuă să fie un obiectiv cheie pentru Cummins, la Bauma 2019

Motoarele Cummins Stage V au mai multă putere și un cuplu mai mare, sunt mai puțin complexe, mai ușor de instalat și necesită o întreținere mai redusă. Acest lucru le oferă producătorilor de echipamente originale (OEM) posibilitatea de a crește capacitatea utilajelor și de a folosi motoare de dimensiuni mai reduse pentru a diminua costurile. Motorul B6.7 (care va fi prezentat la Bauma) reflectă cei 100 de ani de inovare în domeniu, având un cuplu cu 30% mai mare decât modelul Stage IV de 243 kW (326 hp), ceea ce îi permite să înlocuiască un motor cu o cilindree mai mare, fără a afecta operarea mașinii.

„De la prezentarea motoarelor noastre Stage V pentru construcții, la ediția Bauma 2016, am făcut progrese importante și suntem în producție cu toate modelele de motoare de la F3.8 până la X15. Avem peste 200 de instalări finalizate sau în curs de desfășurare pe diferite tipuri de utilaje, ceea ce este mai mult decât la motoarele Stage IV, iar clienții noștri beneficiază de actualizări de produs care oferă mai mult, dar cu mai puține resurse. Dezvoltăm capacități de alimentare alternative, precum motoare hibride, electrice și pile de combustie, însă Stage V rămâne o parte esențială a planului nostru”, a declarat Alexei Ustinov, vicepreședinte al diviziei Off-Highway Engine Business.

Tot la Bauma va fi expus și motorul F3.8 Stage V. Livrat ca pachet complet de alimentare, acesta cuprinde motorul, un sistem de posttratare Single Module, radiatorul și sistemul de răcire – precum și auxiliare: elemente de montare, furtunuri și un filtru de aer. Unitatea este mai mult de 70% pre-aprobată pentru instalare, reducând timpul și resursele clienților pentru integrare. Motoarele și unitățile de putere Stage V sunt disponibile cu puteri între 75-503 kW (100-675 hp).

Mining
Standardul Stage V 2019 este prima treaptă de emisii care se adresează motoarelor de peste 560 kW (750 hp). La Bauma 2019, Cummins va lansa motorul QSK60 Stage V, ce face parte din gama de motoare pentru utilaje miniere de 560-2611 kW (750-3500 hp). QSK60 este disponibil cu puteri între 1398-2125 kW (1875-2850 hp) pentru utilizarea pe excavatoare și autobasculante rigide, având o durabilitate dovedită de funcționare de aproximativ 4,2 milioane de litri până la revizia generală.

Cilindrul de putere reproiectat, supapa de refulare optimizată a turbinei și sistemul îmbunătățit de aerisire a carterului lucrează pentru a menține particulele sub nivelurile normei Stage V. Sistemul modular SCR de la Cummins este utilizat pentru a reduce oxizii de azot (NOx) la nivelul necesar și dispune de o cameră de descompunere integrată și de sistem de dozare fără aer Cummins, proiectat pentru a avea aceeași durată de viață cu cea a motorului. Utilizarea SCR reduce contrapresiunea motorului, pentru a economisi consumul de combustibil, iar managementul optimizat al temperaturii minimizează consumul de Adblue/DEF.

Motorul QSK60 two-stage oferă o configurație simplificată a admisiei aerului, folosind turbocompresoare Cummins cu intercoolere pentru a putea opera la o altitudine de peste 3.500 m, oferind acces ușor la partea superioară pentru service.
Cea mai recentă tehnologie de filtrare NanoNet captează și reține mai multe particule nocive decât media obișnuită, pentru o durată de funcționare mai extinsă a pompei de carburant și a injectorului, cu o fiabilitate mai bună.

„Soluția tehnologică de combustie și de emisii Cummins Tier 4 Final pentru America de Nord ne-a poziționat astfel încât să ne încadrăm în norma Stage V cu un impact minim asupra producătorilor de echipamente originale. Folosind tehnologia dovedită SCR împreună cu fiabilitatea și durabilitatea renumită a gamei QSK, clientul poate alege fără grijă motoarele Cummins”, a adăugat Ustinov.

G-Drive
Pentru Bauma, Cummins a anunțat disponibilitatea motoarelor cu turație constantă (fixă) G-Drive Stage V. Beneficiile observate la motoarele cu turație variabilă Stage V cu o densitate mai mare de putere și complexitate redusă (prin eliminarea EGR-ului și utilizarea unui sistem de posttratare mai simplu) au fost analizate pentru o optimizare suplimentară pentru utilizarea în grupuri electrogene. „Capacitatea de putere crescută ar putea oferi oportunități de reducere a dimensiunilor motorului, cu o instalare mai ușoară pentru clienții GOEM”, a concluzionat Ustinov.
Inițial vor fi disponibile B6.7 și L9, cu funcționare în regim stand-by (avarie) și prime (producție) la 50 și 60 Hz, alte motoare urmând a fi lansate mai târziu.

MEq
By MEq februarie 27, 2019 23:18

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On PinterestVisit Us On GooglePlus