Schmitz Cargobull propune suprastructura basculabilă potrivită pentru orice camion

MEq
By MEq februarie 19, 2016 16:04

Schmitz Cargobull propune suprastructura basculabilă potrivită pentru orice camion

Indiferent că vorbim de autotractoare basculante DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania sau Volvo, Schmitz Cargobull oferă suprastructura basculabilă M.KI potrivită pentru fiecare tip de maşină, cu volume cuprinse între 13 şi 20 m³. Suprastructurile au forme semirotunde sau pătrate și sunt din oțel foarte rezistent la uzură. Sistemul modular flexibil le permite configurarea într-o varietate de lungimi, grosimi de podea, pereți laterali și cu diferite variante de oblon, pentru a se potrivi fiecărei activităţi de transport.

În funcție de camion, suprastructurile din oțel pot fi fabricate în lungimi de 4500, 5000, 5300, 5500 sau 5800 mm. Clienții pot alege dintr-o varietate de grosimi ale peretelui lateral (4 până la 6 mm) și grosimi de podea (5 până la 8 mm). Toate structurile autobasculabile sunt concepute folosind metoda FEM (Finite Element Method) şi dispun de cadru suplimentar; acesta susţine întregul corp. Accesoriile şi ataşamentele sunt montate pe acest subcadru.

Schmitz Cargobull a dezvoltat propria geometrie optimizată a suprastructurii pentru un centru de greutate favorabil. Semiremorcile cu forme standard au un centru de greutate ridicat. Geometria optimizată a semiremorcilor Schmitz Cargobull păstrează centrul de greutate coborât și bine centrat la basculare, permiţând un flux uniform al materialului.
Stabilitatea în autobasculare a tuturor ansamblurilor de camion este verificată folosind teste in-house de încercare, ce simulează forțele implicate atunci când maşina basculează pe suprafețe înclinate.

MEq
By MEq februarie 19, 2016 16:04