Renault Trucks îşi extinde gama Optitrack

MEq
By MEq iunie 8, 2016 23:32

Renault Trucks îşi extinde gama Optitrack

Gama Renault Trucks Optitrack se extinde. Acest sistem de tracțiune, care dispune de motoare hidraulice pe puntea față, dă vehiculului, temporar, o putere suplimentară de tracţiune. Disponibil pe camioanele Renault din seria C, acesta va echipa de acum configurațiile 8×4 și 8×2*6.

Optitrack este o tehnologie pe care Renault Trucks o dezvoltă încă din 2009, concepută pentru a crește puterea de tracțiune a vehicului, ţinând sub control consumul de combustibil și menţinând o sarcină utilă ridicată. Disponibilă acum pe Renault Trucks C în configurațiile 8×4 (cu motoare DTI 11 și 13) și 8×2*6 (cu motor DTI 11), Optitrack oferă vehicului, temporar, o putere de tracțiune suplimentară prin intermediul a două motoare hidraulice în butucii roților din cea de-a doua punte față. Cu acest sistem, vehiculul poate beneficia de tracţiune integrală la cerere pentru o perioadă scurtă de timp, fără dezavantajele unui vehicul all-wheel-drive „convențional”, mai ales în ceea ce privește consumul de carburant, înălțimea de încărcare, costurile de întreținere și greutatea suplimentară.
Recent disponibil pentru cele două configurații, Optitrack acoperă acum majoritatea configurațiilor utilizate în sectorul construcțiilor: 4×2, 6×4, 6×2*4, 8×2*6 și 8×4 (doar cu volan pe stânga). Acest lucru înseamnă că, indiferent de domeniul lor de activitate, clienții pot alege acum un vehicul cu o mobilitate mai mare, o sarcină utilă mai mare și un consum mai scăzut atunci când nu necesită în mod constant tracţiune „all-wheel-drive”.

Tracţiune remarcabilă de la 0 kmh
Prin simpla apăsare a unui buton de pe tabloul de bord, șoferul poate activa sau dezactiva sistemul în modul de mers înainte sau în marşarier. Optitrack este operațional de la 0 kmh și se decuplează automat odată ce viteza maşinii atinge 25 kmh. Optitrack este asociat cu cutia de viteze automatizată Optidriver, oferită ca standard pe toate vehiculele Renault Trucks. În cele din urmă, pentru siguranță optimă, Optitrack este acum compatibil cu retarderul hidraulic Voith.
Renault Trucks C Optitrack poate scoate camionul din situații dificile, menținând o sarcină utilă mai mare decât cea a unui vehicul cu tracțiune integrală (o diferență de 600 kg). Comparativ cu gama Euro 5, Renault Trucks a redus greutatea sistemului cu 90 kg. Grație greutăţii proprii optimizate, vehiculele Renault Trucks din gama C oferă o capacitate de sarcină utilă remarcabilă.

MEq
By MEq iunie 8, 2016 23:32