Performață în spații limitate cu noul excavator mediu Komatsu PW118MR‐11

MEq
By MEq decembrie 6, 2017 10:21

Performață în spații limitate cu noul excavator mediu Komatsu PW118MR‐11

Komatsu Europe a anunțat noul excavator de talie medie PW118MR-11 „tight tail”, echipat cu un motor puternic Stage IV, mai economic cu 6%, având dimensiuni compacte și o performanță de ridicare remarcabilă.

Robust și stabil, Komatsu PW118MR-11 are dimensiuni compacte. O combinație specială între putere, control și dimensiunile sale convenabile îl fac o alegere potrivită pentru aplicații grele de ridicare sau sarcini simple de excavare, pe șantiere de construcții rutiere sau în lucrări edilitare.
Cu o masă operațională între 12.800 și 13.900 kg, midi-excavatorul PW118MR‐11 este acționat de un motor Komatsu SAA4D95LE‐7, conform cu standardul de emisii Stage IV, și dezvoltă o putere de 72,5 kW (97,2 HP) @ 2.050 rpm.

Un sistem electronic de control avansat gestionează debitul de aer, injecția de combustibil, parametrii de combustie și funcțiile de post-tratare: motorul Komatsu EU Stage IV optimizează performanța, reduce emisiile și oferă o capacitate avansată de diagnosticare. Clienții beneficiază de un consum redus de combustibil, fără pierderi de performanță. Sistemul SCR integrat reduce și mai mult emisiile de NOx utilizând aditiv AdBlue.
Contragreutatea este acum integrată ca standard pe modelul PW118MR-11, fără ieșirea în consolă a structurii spate. Stabilitatea este mărită cu 13%, capacitatea de ridicare este optimizată și e mai mare decât cea a modelului anterior – iar operațiunile sunt mai sigure.

Conceptul operațional al lui PW118MR-11 pune controlul complet al mașinii în vârful degetelor operatorului. Pentru versatilitate și manevrabilitate remarcabile, comutatoarele noi de pe panoul de bord permit schimbarea rapidă între modurile 2 Wheele Steering, 4 Wheele Steering și Crab, precum și activarea / dezactivarea blocării automate a punților. De asemenea, operatorul poate selecta cu ușurință până la șase moduri de lucru, pentru a potrivi performanța mașinii cu aplicația efectuată. Noul mod „Attachment Economy” poate fi folosit chiar și cu atașamente cu motor și contribuie mai mult la reducerea consumului de combustibil și a emisiilor.

Noua funcție cruise control ajută la eliminarea oboselii operatorului atunci când se deplasează pe distanțe medii-lungi. Orice operator poate găsi cu ușurință o poziție perfectă de conducere și setări potrivite. Reducerea pierderii de putere în sistemul de deplasare și un layout revizuit al hidraulicii îmbunătățesc viteza și accelerația, atât în teren drept, cât și în pante.

Noul sistem de ambreiaj hidraulic cu ventilator reduce atât pierderile de putere, cât și sarcina motorului atunci când nu este necesară o răcire maximă. Reduce consumul de combustibil și contribuie la reducerea zgomotului în cabină. O nouă oprire automată în regim de relanti ajută mașina să reducă și mai mult consumul de combustibil. Joystick-urile de control proporționale sunt standard și permit operarea precisă a atașamentelor. Adăugarea noului sistem de detecție neutră (Neutral Detection System) reduce riscul operării necorespunzătoare.
Un monitor color de înaltă rezoluție TFT-LCD de 7″ diagonală oferă funcții îmbunătățite și afișează informații în 25 de limbi pentru suport global. Oferă informații despre nivelul lichidului AdBlue, ghidare Eco, înregistrări operaționale, istoricul consumului de carburant și informații privind utilizarea. Siguranța este îmbunătățită și prin sistemul standard „KOMVISION”.

MEq
By MEq decembrie 6, 2017 10:21