O nouă identitate vizuală pentru produsele Dynapac

MEq
By MEq octombrie 11, 2017 17:35

O nouă identitate vizuală pentru produsele Dynapac

Dynapac îşi anunţă noua identitate vizuală de produs ce constă din trei culori principale: roşu, alb şi gri. În urma tranzacţiei dintre Atlas Copco şi Fayat Group, marca Dynapac a trecut în portofoliul grupului francez, iar, odată cu aceasta, utilajele renunță şi la culoarea galbenă.

„Roșul a fost întotdeauna o culoare reprezentativă pentru Dynapac, iar atunci când am cercetat valorile mărcii, culoarea roșu se număra printre elementele principale de recunoaștere”, a spus Herman Matthyssen, vicepreședinte de marketing. „Noile culori subliniază unicitatea mărcii Dynapac, care acum face parte din grupul Fayat!”

Noile culori susțin imaginea și spiritul viitor al mărcii Dynapac, subliniind totodată caracterul inovator al produselor sale și liniile de design moderne. „Suntem foarte mândri de noua noastră identitate vizuală, ce semnalează că suntem o marcă independentă cu propriile canale de vânzări, propria tehnologie și portofoliu propriu de produse”, a mai spus Herman Matthyssen.

Concomitent cu lansarea noii identităţi vizuale, Dynapac lansează și noul cilindru compactor tandem CC1100-1200. A șasea generație a acestor cilindri va deveni imediat disponibilă în noua schemă de culori. Toate celelalte produse vor trece în curând la noile culori, Dynapac încercând să scurteze perioada completă de implementare.

Noul model CC1100 / CC1200 de a VI-a generație este conceput pentru a răspunde condițiilor dure din industria construcțiilor, rezultând un utilaj robust, confortabil și modern pentru obținerea celor mai bune rezultate de compactare. Are un design unic, cu motor transversal, oferind o vizibilitate excelentă. „Scopul nostru este să avem toate produsele Dynapac în noile culori înainte de sfârşitul anului, iar acest lucru pare foarte realist”, conchide Herman Matthyssen.

MEq
By MEq octombrie 11, 2017 17:35