Noul forwarder Komatsu 855 lucrează mai ușor ca oricând

MEQ
By MEQ iulie 11, 2017 11:57

Noul forwarder Komatsu 855 lucrează mai ușor ca oricând

Noul transportor (forwarder) Komatsu 855 este un utilaj flexibil care lucrează optim, în toate condițiile de teren. 855 este un model complet nou, de la șasiu și grup motopropulsor și până la macara, remorcă și cabină.

Komatsu 855 este un transportor eficient. Productivitatea ridicată pe oră, la costuri reduse pe volumul produs, este exact ceea ce e nevoie pentru a asigura o activitate profitabilă de transport. Aceasta este rezultatul unei noi remorci, mai mari, FlexBunk, la care înălțimea și lățimea pot fi reglate din cabină. De asemenea, productivitatea ridicată este posibilă și datorită noului grup de propulsie, cu un motor mai puternic și o tracțiune mai bună, precum și mobilității fantastice în teren furnizate de boghiul cu portaluri Komatsu Comfort Bogie, un șasiu în formă de barcă din oțel de înaltă rezistență și o lamă frontală ce poate fi ridicată mai sus decât oricând.

Transmisie inteligentă
Noul boghiu asigură o versatilitate mai mare în diferite situații. Transmisia inteligentă, care optimizează puterea și viteza în funcție de teren, sarcină, puterea motorului și modul de utilizare al macaralei, a fost suplimentată cu o pompă hidrostatică mai mare pentru o manipulare și mai bună. Sistemul hidraulic a fost upgradat primind o supapă de macara mai mare, care, în combinație cu noua macara cu deschidere mare, Komatsu 130F, oferă o performanță multifuncțională îmbunătățită și o funcționare rapidă.

Utilajul a fost conceput pentru a asigura o fiabilitate excelentă în condiții dificile, iar noile axe, noul sistem de articulație și cadrul sunt construite pentru a fi durabile. Astfel se economisesc bani pe termen lung prin reducerea timpilor de nefuncționare și întreținere. Articulația și arborele motor sunt echipate cu un nou tip de cuzinet (de lagăr) etanșat pentru o durată lungă de viață și costuri reduse de service.

Motor nou Tier 4
Instalarea noului motor aduce cu sine un sistem de răcire nou, generos dimensiunat, cu ventilator pentru controlul variabil al temperaturii și de cea mai recentă tehnologie de mediu pentru motoarele diesel (Tier 4), cu sistem SCR, dar care nu necesită recircularea gazelor evacuate. Acesta, împreună cu noul sistem hidraulic, oferă un consum redus de combustibil și o putere mare la turații reduse ale motorului. Noul motor reduce emisiile de particule de NOx și funingine. Bateriile mai mari, cu opțiunea de diagnosticare prin intermediul sistemului de management al flotei MaxiFleet, se asigură că utilajul pornește chiar și în condiții vitrege de iarnă subarctică.

Utilajul are un aspect puternic, inteligent, iar numeroasele îmbunătățiri fac servirea mașinii chiar mai ușoară. Noua capotă curbată a motorului este acționată electric și poate fi folosită ca platformă de service când este în poziție deschisă. Toate filtrele sunt situate sub capotă, pentru un acces ușor. Există 8 trape de service pe șasiu, ce oferă acces acolo unde este nevoie. O supapă de evacuare sub motor face ușoară înlocuirea uleiului de motor. Punctele de inspecție sunt ușor accesibile pentru uleiul din motor, diferențiale și cutia de viteze.

Cabină modernă
Ca întotdeauna, operatorul este în centrul atenției. Cea mai modernă cabină de forwarder a fost din nou upgradată. Îmbunătățirea protecției operatorului este asigurată de o carcasă mai robustă a cabinei, o ușă brevetată FlexGate și ferestre fixate cu șuruburi pentru înlocuirea simplă a celor uzate. Printre alte caracteristici actualizate se numără: buton de pornire, închidere centralizată cu cheie de control de la distanță, lămpi suplimentare de lucru și MediaZone. Suspensia cabinei, Komatsu Comfort Ride, oferă un confort excelent pentru operator.

Komatsu 855 este livrat complet cu modernul sistem de control MaxiXplorer. Sistemul de măsurare integrat al macaralei, Protec Scale, permite cântărirea automată a încărcăturii pentru urmărirea producției și monitorizarea operațională. Producția poate fi monitorizată apoi de la birou cu ajutorul MaxiFleet, primul sistem de management al flotelor din lume pentru utilaje forestiere.

MEQ
By MEQ iulie 11, 2017 11:57