Noul excavator hidraulic hibrid Hitachi îmbină tehnologia cu ultimele inovații

MEq
By MEq septembrie 23, 2017 19:48

Noul excavator hidraulic hibrid Hitachi îmbină tehnologia cu ultimele inovații

Noul excavator hidraulic hibrid Hitachi a fost prezentat pentru prima dată în Europa luna aceasta. Modelul ZH210-6 a fost expus de către dealerul oficial al Hitachi din Belgia, Luyckx, la târgul internațional bienal Matexpo, din 11-15 septembrie.

Noul model hibrid are cel mai mic consum de combustibil înregistrat vreodată de un excavator hidraulic Hitachi de talie medie și a fost proiectat pentru a reduce și mai mult emisiile de CO2 și costurile de funcționare. Încorporând o tehnologie dovedită, un sistem hidraulic avansat și un nou balansier mai ușor, excavatorul se ridică la acest nivel fără a face compromisuri în ceea ce privește performanțele ridicate și operarea ușoară, pentru care Hitachi este renumit în industria construcțiilor.

O nouă sursă de putere
Comparativ cu precedentul model hibrid ZH-5, noul excavator folosește cu 12% mai puțin combustibil (atât în modul PWR, cât și în modul ECO), iar în comparație cu modelul standard ZX210-6, oferă o economie de combustibil de 20%. Noua unitate de propulsie a modelului ZH210-6, care integrează motorul diesel de 73 kW (mai mic decât ZH210-5) și motorul electric (44 kW), are un impact semnificativ asupra consumului de combustibil.

Doar puterea motorului diesel este suficientă pentru funcționarea normală, iar atunci când este nevoie de putere maximă pentru lucrări grele, motorul electric de asistență poate fi, de asemenea, utilizat. Acest lucru face ca noul model hibrid să fie mai eficient decât modelele ZH210-5 și ZX210-6 standard.

Un nou dispozitiv de stocare
Noua unitate de alimentare integrată a dus la adoptarea unui nou dispozitiv de stocare electric pentru ZH210-6. În locul capacitorului de pe modelul ZH210-5, noul model este echipat cu un acumulator litiu-ion de mare capacitate, dezvoltat de Hitachi Automotive Systems, Ltd. Acest lucru a dus la o creștere semnificativă a puterii continue a motorului electric de asistență, ceea ce înseamnă că este capabil să susțină considerabil puterea motorului pentru o perioadă mai lungă de timp. Pe durata operării ușoare a utilajului, motorul de asistență electric se comportă ca un generator și încarcă unitatea de acumulator litiu-ion, similar cu modul de funcționare al unui autovehicul hibrid.
De asemenea, ZH210-6 are o nouă unitate de control a energiei, care utilizează tehnologia dovedită din sectorul autovehiculelor. Aceasta îmbunătățește și mai mult fiabilitatea noului excavator hidraulic hibrid.

Hidraulică îmbunătățită
O altă modernizare față de modelul anterior este sistemul hidraulic TRIAS-HX II. Acesta a fost dezvoltat pentru modelul ZH210-6 pentru a îmbunătăți eficiența sistemului hidraulic și a reduce mai mult consumul de combustibil. Rotirea electro-hidraulică a fost, de asemenea, îmbunătățită cu un cuplu maxim al motorului electric de 220 Nm, comparativ cu 160 Nm pe modelul ZH210-5.

Spre deosebire de excavatoarele hidraulice standard Zaxis-6, modelul ZH210-6 nu utilizează tehnologia SCR (reducere catalitică selectivă), ceea ce înseamnă mai puține costuri suplimentare pentru proprietari, deoarece nu necesaită AdBlue. În schimb, noul model respectă standardele Stage IV prin încorporarea unui catalizator de oxidare diesel avansat (DOC) și a unui filtru de particule diesel (DPF). Acest lucru este deosebit de avantajos pentru operarea în orașele europene, strict reglementate în privința emisiilor de particule.

Ușor și durabil
Balansierul excavatorului hidraulic hibrid ZH210-6 este fabricat din oțel de înaltă rezistență și este cu 15% mai ușor decât balansierul standard al ambelor modele ZH210-5 și ZX210-6. Aceasta înseamnă că este nevoie de mai puțină energie pentru a-l mișca, ceea ce contribuie la scăderea consumului de combustibil. Hitachi a efectuat teste complete pentru a se asigura că durabilitatea balansierului rămâne la același nivel ridicat, în ciuda reducerii semnificative a greutății.

„Modelul ZH210-6 a fost dezvoltat folosind tehnologia dovedită Hitachi, combinată cu inovații viitoare. Acesta reunește tehnologii din cadrul întregului grup Hitachi și beneficiază de componente de vârf din industrie pentru a obține un consum considerabil mai mic de combustibil decât modelele anterioare”, spune Burkhard Janssen, General Manager Product Management & Engineering la Hitachi Construction Machinery (Europe) NV. „Este un exemplu perfect al angajamentului continuu al Hitachi de a reduce costurile de proprietate pentru clienți și al abordării tehnologice avansate pentru reducerea impactului utilajelor sale asupra mediului”.

MEq
By MEq septembrie 23, 2017 19:48