Noua identitate a produselor Cat reflectă calitatea premium a mărcii

MEq
By MEq octombrie 16, 2018 12:12

Noua identitate a produselor Cat reflectă calitatea premium a mărcii

Utilajele, motoarele, grupurile electrogene și uneltele de lucru Cat vor avea în curând un nou look. Caterpillar înlocuiește actualul trade dress (aspect general al mărcii) „Power Edge” (logo-ul Cat pe un fundal negru, accentuat de o linie roșie în diagonală) cu un nou design grafic numit „Cat Modern Hex”. Designul Cat Modern Hex combină tradiționalul trademark (logo) Cat și denumirea de model a produsului cu un hexagon roșu tridimensional, având în centru un grilaj negru tip fagure. Culoarea roșie este o revenire la grafica utilizată pe primele buldozere pe șenile ale companiei, în 1925.

Noul design Cat Modern Hex a fost conceput de către Grupul de Design Industrial Caterpillar. „Scopul nostru a fost să creăm ceva care să inducă un aspect premium”, a spus Ed Stembridge, product identity manager. „Combinația dintre designul Modern Hex și aspectul distinctiv al produselor noastre Cat le reamintește clienților faptul că achiziționează și utilizează cele mai bune produse de pe piață”.

Pe lângă utilaje, grupuri electrogene și motoare, noul aspect general de marcă se va regăsi și pe ambalajele de piese și componente Cat, dar și pe diverse produse sub licență, precum jucării și machete. Produsele Cat care nu se mai află în fabricație nu vor fi actualizate.
Căutați designul Modern Hex pe noile produse Cat, fabricate în viitorul apropiat, întrucat până la începutul anului 2020, Caterpillar își va actualiza întreaga linie de produse.

MEq
By MEq octombrie 16, 2018 12:12