Motor Scania V8 pe… gaz

MEq
By MEq martie 2, 2016 11:04

Motor Scania V8 pe… gaz

Scania a adăugat în gama sa de soluţii de producere a energiei un motor V8 alimentat cu gaz. Acesta are emisii de carbon mai mici decât versiunea sa diesel.

Ultima noutate din gama de motoare Scania pentru aplicaţii industriale este o versiune pe gaz a bine-cunoscutului motor V8 de 16.4 litri. Acesta este adaptat specific pentru generatoare de producere a energiei monofazate. Introducerea lui vine ca urmare a interesului tot mai mare la nivel mondial pentru înlocuirea motorinei cu gaz natural și biogaz, reducând atât emisiile de dioxid de carbon, cât și zgomotul. Pe gaz natural, emisiile de CO2 sunt reduse cu până la 20%, iar pe biogaz, reducerile pot fi de până la 90%. Motoarele se potrivesc perfect în locaţii îndepărtate, de ex. în câmpurile petrolifere, acolo unde gazul este la îndemână şi e nevoie de energie. Datorită sistemului modular Scania, motorul alimentat cu gaz împarte multe componente cu versiunea diesel V8. Acest lucru oferă clienților acces global la piese și servicii rapide şi fiabile. Noul motor s-a comportat bine în testele recent efectuate. „A funcţionat 500 de ore şi nu am întâmpinat nicio problemă”, a spus Andreas Stenemyr, director Product Support la Scania Engines.

Gazul este amestecat cu aer înainte de a fi injectat în cilindri

Gazul este amestecat cu aer înainte de a fi injectat în cilindri

Sistemul modular al Scania permite motoarelor diesel să se adapteze unei palete largi de combustibili. Compresia și aprinderea prin scânteie sunt cele două principii de bază prin care operează motoarele cu combustie. La motoarele cu compresie, amestecul de combustibil este aprins atunci când compresia extremă crește temperatura. Motoarele Scania diesel şi pe etanol funcţionează pe acest principiu. În contrast, motoarele Scania pe gaz se bazează pe tehnologia aprinderii prin scânteie, cu o bujie ce aprinde amestecul de combustibil şi generază combustia. Scania oferă motoare alimentate cu biocaz şi gaz natural.

Caracteristici:
Tipul: monofazat
Putere max: 500/525 kVA at 1,500/1,800 r/min
Cilindree şi configuraţie: 16.4 litri V8
Principiu de funcţionare: 4 timpi, cu aprindere
Dimensiuni (LxWxH): 2,041 x 1,316 x 1,254 mm (inclusiv pachetul de răcire)
Tipul de combustibil: gaz natural, biogaz

top-MME2016-1760x770

MEq
By MEq martie 2, 2016 11:04

Follow us

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On GooglePlusVisit Us On InstagramVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Pinterest

Ads

ianuarie 2019
L Ma Mi J V S D
« dec.    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031