Metso a lansat o benă de camion rigid cu o sarcină utilă și o rezistență la uzură de neegalat

MEq
By MEq iunie 21, 2019 20:14

Metso a lansat o benă de camion rigid cu o sarcină utilă și o rezistență la uzură de neegalat

La Bauma 2019, Metso a prezentat noutatea din portofoliul său de produse. Metso Truck Body este o inovație ce combină avantajele cauciucului și oțelului de înaltă rezistență structurală, permițând companiilor din sectoarele minier și de carieră să transporte mai mult material cu o uzură mai redusă.

„Transportul este una dintre componentele cu cele mai mari costuri ale unei operațiuni tipice de exploatare minieră sau de carieră. Pe lângă costurile de combustibil și operare, există și lucrări de întreținere pe măsură. Pentru a asigura eficiența costurilor, un camion rigid ar trebui să transporte o încărcătură cât mai mare de fiecare dată. La Metso, ne-am propus să abordăm această provocare și am proiectat o benă de camion care necesită o întreținere minimă, maximizând sarcina utilă. Rezultatul este un cost de operare mai scăzut per tona transportată”, a spus Lars Skoog, vicepreședinte Mining Wear Lining & Screening, Metso.

Metso Truck Body este o benă ușoară, căptușită cu material de cauciuc, concepută pentru autobasculantele off-highway. Cauciucul elastic absoarbe energia fiecărui impact, împiedicând transmiterea ei către cadru. Astfel, sub stratul de cauciuc este permisă construcția unui cadru mai ușor decât de obicei, însă dintr-un oțel cu o rezistență structurală mare. Datorită acestui fapt, bena poate absorbi maximum de șoc la cea mai mică sarcină posibilă.

Rezistență la uzură de până la 6 ori mai mare și o masă cu 20-30% mai mică
Timp de câteva decenii, Metso a furnizat acest tip de strat de uzură din cauciuc pentru camioanele rigide, cu rezultate remarcabile atât în ceea ce privește reducerea necesității întreținerii, cât și îmbunătățirea mediului de lucru pentru șoferi. Beneficiile dovedite includ o rezistență la uzură de până la șase ori mai mare comparativ cu acoperirea tradițională din oțel, o reducere la jumătate a zgomotului și cu 97% mai puține vibrații. Această inovație, Metso Truck Body, duce acest concept la un alt nivel, combinând avantajele cauciucului în ceea ce privește protecția la uzură cu capacitățile unei bene mai ușoare pentru maximizarea sarcinii utile.

„Multe exploatări miniere preferă benele ușoare pentru camioane, deoarece permit transportul unor sarcini utile mai mari. Totuși, problema acestor bene ușoare tradiționale este durabilitatea lor scăzută – trebuie înlocuite la fiecare unul sau doi ani sau chiar reparate, ceea ce este scump”, explică Lars Skoog. „Metso Truck Body oferă o soluție fără precedent, care este ușoară și durabilă. Stratul de cauciuc și cadrul din oțel de înaltă rezistență structurală au fost proiectate într-un proces de integrare perfectă, utilizând cele mai bune calități ale ambelor materiale.”

O benă Metso cântărește cu 20-30% mai puțin decât una tradițională cu strat de uzură din otel. În funcție de aplicație, aceasta se traduce într-o creștere de câteva tone a sarcinii utile transportate. Metso Truck Body este disponibilă la nivel global pentru toate modelele de camioane off-highway folosite în industria extractivă. Există mai multe opțiuni pentru stratul de uzură din cauciuc care asigură o potrivire specifică în funcție de aplicație.

MEq
By MEq iunie 21, 2019 20:14

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On LinkedinVisit Us On Pinterest