MAN TGE, la prima apariție la târgul Bauma

MEq
By MEq aprilie 4, 2019 17:39

MAN TGE, la prima apariție la târgul Bauma

MAN va expune vehicule din seria TGE în premieră la Bauma 2019. Pas cu pas începând din aprilie 2017, MAN a introdus gama TGE pe mai multe piețe europene. Modelul de 5.5 tone (TGE 6.180 4×2) va debuta la târg într-o configurație cu benă basculabilă pe trei părți. Acesta va fi însoțit de un MAN TGE 3.180 4×2, echipat ca vehicul de escortă pentru transport greu.

Firmele de construcții, întreprinderile de meserii, companiile de peisagistică pot alege vehiculul potrivit din gama de produse TGE care să se plieze pe nevoile lor. MAN oferă o selecție cuprinzătoare de tipuri de caroserii, inclusiv van-uri de marfă și pasageri, precum și diferite configurații de șasiu. Clienții pot alege între două ampatamente, trei variante de consolă și trei înălțimi ale plafonului.

În funcție de versiunea aleasă, modelele de 3,5 tone pot suporta o sarcină utilă maximă de peste 1,5 tone, în timp ce van-urile au un volum maxim al compartimentului de marfă de 18,4 metri cubi. Cabina dublă poate găzdui până la șapte persoane, oferind un mod confortabil și sigur de deplasare pe șantier.

Seria MAN TGE pornește de la o masă totală autorizată de 3 tone și ajunge până la 5,5 tone, incluzând o punte spate cu anvelope duble (deși o cantitate suplimentară de 3,5 tone poate fi transportată cu ajutorul unei remorci). Gama largă de variante permite clienților să își aleagă tipul de transmisie. În funcție de masa totală admisă, e posibilă tracțiunea pe puntea față, spate sau tracțiunea integrală, fie cu cutie de viteze manuală cu șase rapoarte, fie cu cutie de viteze automată cu opt rapoarte.

MAN TGE dispune de un motor diesel de generație nouă, care promite un nivel ridicat de durabilitate și fiabilitate. Motoarele de 1.968 cm3 vin în versiunile de putere de 75 kW/101 hp, 90 kW/120 hp, 103 kW/138 hp și 130 kW/175 hp. Motorul V4 a fost special dezvoltat pentru a face față solicitărilor „dure” la care sunt expuse vehiculele comerciale pe durata lor de viață, în primul rând pentru funcționarea economică și robustețe.

MAN oferă o gamă largă de șasiuri și upgrade-uri din fabrică pentru modelele MAN TGE pentru a fi utilizate în industria construcțiilor. Acest lucru face posibilă comandarea de bene basculabile pe trei părți Scattolini, Henschel și Schoon pentru modelele de 3,5 și 5,5 tone. În plus, există sisteme flexibile de rafturi și depozitare de la Bott și Sortimo, disponibile ca dotări montate din fabrică pentru vehiculele de întreținere și asistență. Totodată, MAN TGE poate fi pregătit pentru aplicații de deszăpezire prin echiparea cu sistem de lamă frontală de zăpadă și atașament pentru împrăștierea sării/nisipului (sărăriță).

Producția celui mai mare model cu benă basculabilă din seria TGE a început în toamna lui 2018. Caracteristicile modelului MAN TGE 6.180 care va fi expus la târg includ cel mai mare motor din gamă, cutie de viteze manuală cu 6 trepte, anvelope duble pe puntea spate cu arcuri lamelare, cabină simplă cu trei locuri și suprastructură basculabilă pe trei părți Meiller.

Siguranță datorită sistemelor de asistență
Sistemul de asistență la frânarea de urgență (EBA), standard pe TGE, reprezintă o contribuție majoră a producătorului MAN la siguranța rutieră. Senzorii de distanță monitorizează distanțele critice față de vehiculul din față și ajută la reducerea distanței de oprire a vehiculului. În plus, sistemul integrat City Emergency Brake frânează automat autovehiculul la viteze reduse. Astfel se reduce riscul de coliziuni din spate, una dintre cele mai frecvente cauze ale accidentelor, minimizând timpii de inactivitate și costurile de reparație, și crescând valoarea reziduală a vehiculului.

Sistemul opțional Reversing Assist ajută vehiculul la parcare. O funcție de asistență de manevră a remorcii poate fi activată la cerere. Sistemul de direcție electromecanică compensează forțele de contra-direcție, precum cele cauzate de vânturile laterale. Adaptive Cruise Control (ACC) asigură un nivel ridicat de confort pe distanțe lungi (pe autostradă). Funcția de detectare a somnolenței șoferului și frâna multi-collision sporesc siguranța pentru toată lumea. Această frână multi-collision previne coliziunile secundare cu alte obstacole sau participanți la trafic în cazul unui accident.

MEq
By MEq aprilie 4, 2019 17:39

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On LinkedinVisit Us On Pinterest