John Deere îşi expune soluţiile inovatoare pentru sectorul forestier, la Elmia Wood 2017

MEQ
By MEQ mai 25, 2017 03:11

John Deere îşi expune soluţiile inovatoare pentru sectorul forestier, la Elmia Wood 2017

John Deere este un brand cunoscut pentru inovațiile sale. Anul acesta la Elmia Wood va expune sistemul Intelligent Boom Control pentru harvestere și modelul 1170G cu 8 roți, conceput pentru recoltarea de masă lemnoasă în zone dificile.

NOU – Intelligent Boom Control pentru harvestere
Intelligent Boom Control (IBC) a revoluţionat felul în care sunt folosite harvesterele John Deere. Din punct de vedere tehnic, IBC funcționează la fel ca și la forwardere. Cu IBC, operatorul controlează doar capul de recoltare, în timp ce sistemul se ocupă de mișcarea brațului. De asemenea, IBC a fost special conceput pentru a se potrivi ciclului de lucru al mașinii de recoltat. Mișcarea și funcționarea brațului se reglează automat odată ce brațul se îndreaptă către arbore și când arborele se află în graifer. IBC permite o mişcare precisă și alegerea metodelor corecte de lucru. IBC este disponibil pentru prima dată pentru brațul CH7 al harvesterului 1270G.

NOU – 1170G cu 8 roţi, în teren moale şi în pante
Noul harvester multifuncțional cu 8 roți pentru rărituri și tăieri de regenerare combină stabilitatea de primă clasă, amprenta redusă la sol, capacitatea de a urca pante și productivitatea. Întregul șasiu din spate și poziționarea motorului, a pompelor și a rezervoarelor de ulei hidraulic şi combustibil sunt noi pe acest model. Schimbările și noua poziționare au coborât spatele mașinii și sporesc semnificativ vizibilitatea în spate. Motorul mașinii a fost rotit la 180 de grade, pompa și rezervoarele de ulei hidraulic și de combustibil au fost plasate în fața motorului, iar ventilatorul, în spatele mașinii. Aceste modificări fac cabina foarte silențioasă; practic fără zgomot. Pompa de lucru de 190 cc oferă mașinii mai multă putere hidraulică. Stabilitatea, presiunea scăzută la sol, mișcarea constantă și agilă înainte și productivitatea noului model răspund provocărilor impuse de terenuri moi și pante.

Motorul John Deere 6068, conform cu reglementările privind emisiile Tier 4 final/ Stage IV, are o putere mai mare; datorită noului sistem de control, funcționarea noului braț de macara al modelului 1170G cu 8 roți este mai precisă, iar productivitatea mai mare. Filtrul de particule diesel (DPF), catalizatorul de oxidare diesel (DOC) și sistemul SCR adăugat sistemului de tratare a gazelor de evacuare, împreună cu rezervorul de uree se asigură că motorul îndeplineşte normele de emisii. Acestea au fost plasate în interiorul structurilor mașinii și nu împiedică vizibilitatea asupra zonei de lucru.

Utilajul este disponibil cu braţ de macara CH6 cu o deschidere de 10 sau 11.3 m şi poate fi echipat cu cap de recoltare H412, H413 sau H414. Masa utilajului cu cap procesor H414 şi fără șenile antiderpante este de circa 20.500 kg.

Noi forwardere medii din seria G, la Elmia Wood 2017
Motorul noilor forwardere de dimensiuni medii din seria G, noile module de control MECA, tehnologia CAN bus și sistemul electric optimizat creează o combinație echilibrată și puternică. Modelele medii 1110G, 1210G și 1510G din seria G dispun de noul motor John Deere 6068 PowerTech Plus de 6,8 litri, care respectă cele mai recente norme de emisii Stage 4 / Tier 4 final.

Sistemul de control și interfața pentru utilizator de pe seria G au fost dezvoltate și îmbunătățite în continuare pentru a menține o durată de funcționare ridicată. Sistemul de control TimberMatic F-16 dispune de o interfață configurabilă, cruise control și afișarea înclinaţiei terenului. Noua versiune de software permite accesul de la distanță al personalului de service.

Intelligent Boom Control face ca mişcările de manipulare ale macaralei să fie mai eficiente. În noua versiune 2.0 a sistemului IBC, precizia graiferului a fost îmbunătăţită, în special la deschideri mari ale macaralei.

Adaptive driveline control este o nouă funcţie disponibilă doar pe forwarderele medii John Deere din seria G. Sistemul de control are la bază un software şi îmbunătăţeşte capacitatea de rulare şi productivitatea. Operatorul selectează setarea dorită (Eco, Normal, Power) în funcţie de condițiile de lucru, iar sistemul reglează automat turaţia motorului încât să corespundă sarcinii motorului și să menţină turaţia constantă.

John Deere 1110G are un motor cu 6.6% mai puternic şi un cuplu mai mare cu 4.1% decât modelul precedent. 1110G este disponibil cu un ampatament scurt. Acesta a fost obținut prin deplasarea punţii spate cu 40 cm înainte, permițând astfel ca spațiul de încărcare să rămână neschimbat. Stabilitatea mașinii rămâne bună, iar agilitatea e îmbunătățită.

John Deere 1210G are un motor mai puternic cu 7.6% şi un cuplu mai mare cu 7.8% decât modelul anterior. Există mai multe opţiuni de spațiu de încărcare cu diferite lățimi, pentru diferite utilizări. Sistemul Variable Load Space (VLS) e opţional. Zona VLS este de 4.0-4.8 m2.

John Deere 1510G vine cu un nou motor mai puternic cu 5.1% şi un cuplu cu până la 8.7% mai mare. 1510G este, de asemenea, mai agil decât modelul anterior, deoarece unghiul de pivotare a crescut de la 42 la 44 grade.

Boghiu lung pentru terenuri moi
Forwarderele 1210G și 1510G sunt disponibile şi într-o versiune cu boghiu lung. Distanța dintre butucii roților din față și din spate ai boghiului spate a fost mărită la 1890 mm (cu 390 mm mai mult decât la modelul standard). Grupul motopropulsor și raza de bracaj sunt aceleași ca și la mașina standard echipată cu boghiu portal HD. Presiunea la sol a șasiului spate, echipat cu șenile antiderapante, este cu 14% mai mică în comparație cu un boghiu normal.
Presiunea redusă a șasiului din față și din spate face ca mașina să fie o alegere excelentă pentru lucru în teren moale. Boghiul lung funcționează bine și în teren normal și aduce stabilitate atunci când utilajul rulează peste obstacole în teren stâncos.

MEQ
By MEQ mai 25, 2017 03:11