Noul Stralis X-WAY și o gamă de vehicule cu motoare pe gaz natural pentru sectoarele Road Building, Urban Construction și Recycling, la Intermat 2018

MEq
By MEq iunie 18, 2018 11:36

Noul Stralis X-WAY și o gamă de vehicule cu motoare pe gaz natural pentru sectoarele Road Building, Urban Construction și Recycling, la Intermat 2018

Iveco a prezentat la Intermat 2018 noua gamă Stralis X-WAY, special dezvoltată pentru logistică în construcții și servicii urbane, ce face trecerea la aplicații on-road, însă necesită o mobilitate off-road. Această gamă combină cele mai bune tehnologii Iveco de eficiență a consumului de combustibil și de siguranță cu robustețea renumită a celor mai rezistente vehicule ale producătorului italian, pentru a oferi o productivitate ridicată, cea mai bună sarcină din clasa sa și un cost total de proprietate remarcabil.

Zona dedicată sectorului Reciclării (Recycling) a pus sub lumina reflectoarelor o gamă complementară de produse Iveco și Case ce formează o echipă perfectă. Aici a fost expus un Stralis X-WAY Hook Lifter, ideal pentru industria de reciclare datorită calităților sale: o manevrabilitate remarcabilă, dimensiuni totale compacte, gardă bună la sol, tracțiune și o sarcină utilă mare. Tot cu ocazia târgului parizian, Case a prezentat în premieră două noi încărcătoare frontale Seria G în configurația Waste Handler. Astfel, noile 821G și 921G li se adaugă modelelor deja existente pentru manipularea deșeurilor 621G și 721G.

Pentru sectorul Urban, Iveco și-a prezentat vehiculele comerciale ușoare și camioanele cu tehnologii alternative de acționare: Daily Blue Power cu motor alimentat cu gaz natural (International Van of the Year 2018) și Stralis X-WAY NP (Natural Power). Iveco este un brand fruntaș în industrie prin soluțiile sale tehnologice sustenabile, ce înregistrează o cerere tot mai mare datorită eforturilor pe care le face în lupta împotriva schimbărilor climatice și a problemelor de calitate a aerului în zonele urbane.

„Angajamentul Iveco de a sprijini tranziția la surse alternative de energie ne-a determinat să fim pionieri în domeniul tehnologiilor sustenabile, rezultatul fiind o ofertă completă de vehicule cu sisteme de propulsie alternative. Într-o perioadă în care municipalitățile pun în aplicare restricții de trafic și reglementări stricte privind emisiile, în problema calității aerului pentru cetățenii lor, vehiculele noastre alimentate cu gaz natural oferă business-urilor din construcții un avantaj competitiv, în special pentru lucrări în centrele urbane”, a declarat președintele Iveco, Pierre Lahutte.

Modelul Stralis X-WAY NP expus în zona Construcții Urbane (Urban Construction), în configurație cu mixer electric CIFA, a fost primul mixer electric de beton montat pe un camion Bio-CNG. Acest vehicul nu numai că oferă avantajele funcționării extrem de silențioase și ale emisiilor de PM și CO2 aproape de zero, dar are și caracteristici operaționale excelente, cu o capacitate excelentă de încărcare a betonului de 8 m3 (ce rivalizează cu a unui model pe șasiu diesel).

Stralis X-WAY operează într-un sector în care sarcina utilă este esențială și, în acest sens, ridică miza oferind cea mai mare sarcină utilă din segment. Versiunea Super Loader pe un șasiu de 8×4, dezvoltată pentru autobetoniere, cântărește nu mai puțin de 8.845 kg; astfel poate transporta o sarcină în plus de 355 kg față de cel mai bun vehicul certificat de organismul independent UTAC.
Datorită tehnologiei sale de vârf, emisiilor reduse și impactului minim asupra mediului, performanței înalte și eficientei, noul Daily Blue Power, încoronat „International Van of the Year 2018”, poate accesa non-stop șantierele localizate în centrele urbane, fără teama constrângerilor legate de normele de mediu.

Această nouă familie de produse reprezintă vârful de lance al Iveco în materie de dezvoltare durabilă, asigurând acces urban fără restricții și oferind clienților posibilitatea de a alege una dintre cele trei tehnologii: Daily Hi-Matic Natural Power alimentat cu gaz natural comprimat; Daily Electric cu emisii zero; Daily Euro 6 RDE 2020 Ready, cea mai avansată tehnologie diesel din industrie.
Iveco a prezentat vehiculul Daily Hi-Matic Natural Power în versiunea unică de 7.2 t care permite o sarcină utilă de până la 4,9 t și o lungime a șasiului de până la 6,4 m cu ampatamentul său de 5.100 mm. Tehnologiile sale avansate se combină cu punctele forte ale premiatei familii Daily, renumită pentru robustețea, versatilitatea, performanța și durabilitatea sa.

Pentru sectorul de Construcții de Drumuri (Road Building), Iveco a prezentat un model Stralis X-WAY NP, acționat de un motor ce încorporeaza tehnologia de vârf pe bază de gaz natural. Acesta oferă avantaje de mediu, dar și beneficiile de sarcină și performanță ale gamei, în operațiuni de logistică în construcții, în centrele urbane cu restricții pentru vehiculele diesel și pe șantierele 24/7 cu restricții de zgomot.

În zona destinată segmentului de Carieră (Quarry), Iveco a expus două vehicule: un Astra HD9 8×6 Euro VI și un Trakker, ambele în configurația de autobasculantă. Gama de vehicule Iveco Astra este proiectată pentru aplicații grele off-road pentru industria de petrol și gaze, industria extractivă (minieră și cariere), construcții grele și transporturi grele. Fiecare detaliu – de la transmisia de înaltă performanță până la componentele electronice cu design simplu – a fost dezvoltat pentru a oferi cele mai ridicate niveluri de performanță, rezistență și fiabilitate în cele mai dificile lucrări.

La Intermat, Iveco a introdus noul HD9 86.50 Euro VI cu transmisie complet automată – o configurație care confirmă ADN-ul off-road al gamei de produse Iveco Astra cu performanțe comparabile cu cele ale autobasculantelor miniere și de carieră cu aceleași sarcini utile, în funcție de misiune. La rândul său, Trakker este proiectat pentru a lucra în orice condiții de vreme și de teren – chiar și în cele mai extreme condiții off-road – combinând robustețea, fiabilitatea și eficiența cu tehnologia. De altfel, Trakker și-a dovedit în mod repetat puterea și durabilitatea legendară în cele mai dificile terenuri ale Raliului Dakar.

MEq
By MEq iunie 18, 2018 11:36