Hydrema a lansat două noi camioane articulate 6×6

MEq
By MEq mai 29, 2019 20:20

Hydrema a lansat două noi camioane articulate 6×6

Hydrema a adus o versiune actualizată a camionului său articulat 922 de 20 de tone. Echipată cu un motor Stage V de ultimă generație de la Cummins, noua serie G va fi disponibilă de acum în două versiuni: 922G și recentul 920G. Mașinile au putut fi văzute anul acesta la Bauma München.

„Noul 920G are o presiune la sol cu 15% mai redusă decât modelul 922G, ceea ce înseamnă cea mai mică presiune la sol pentru acest tip de camion de pe piață. Cu lansarea modelului 920G, ne îndreptăm atenția către antreprenorii specializați care lucrează în condiții de teren soft, dar au nevoie de viteza și eficiența unui utilaj pe roți. Modelul 920 este la bază aceeași mașină cu 922, însă vine echipat cu roți mai late, de 920 mm, și are o ușoară reducere a sarcinii utile”, explică Thorkil K. Iversen, manager R&D la Hydrema.

Mai multă putere
Sub capotă se află un motor Cummins Stage V, mai simplu decât versiunea din Stage IV. Sistemul de recirculare a gazelor de evacuare nu mai este prezent pe motor, deoarece toate procesele de tratare a gazelor de evacuare se efectuează acum după ieșirea din motor, într-o unitate care include un catalizator DOC, un catalizator SCR cu injecție de AdBlue și un filtru de particule diesel.

Motorul Cummins oferă o putere mai mare, de 314 hp (anterior 296 hp) – (de la 218 kW la 231 kw). Cuplul este mărit cu până la 23%, oferind camioanelor o tracțiune mai mare. Ambele camioane sunt echipate cu un sistem retarder nou dezvoltat, care combină frâna de motor și retarderul hidraulic. Astfel se obține o putere de încetinire de peste 300 kW, ceea ce ușurează semnificativ frâna de serviciu în pante. De asemenea, Hydrema a introdus un sistem de frânare „brake-care” care declanșează o alarmă pe tabloul de bord în cazul supraîncărcării frânei.

Funcții inteligente
Seria G aduce câteva funcții suplimentare în ajutorul operatorului. Folosind sisteme hidraulice de basculare controlate electric, camioanele au o funcție standard de pornire ușoară a ridicării și coborârii benei, împreună cu înclinarea și revenirea automată la poziția inițială. Astfel, bena este în mod automat ridicată și coborâtă printr-o simplă comandă a joystick-ului.

Hydrema a dezvoltat un nou sistem de măsurare a sarcinii utile a camionului, care este standard pentru toate modelele. Operatorul are opțiunea folosirii telefonului în cabina în regim hands-free. Confortul a fost îmbunătățit și printr-un scaun ventilat cu amortizare longitudinală. Inginerii Hydrema au schimbat și aspectul tabloului de bord, astfel încât operatorul să obțină mult mai multe informații, printre care asistența la basculare, la care un senzor de înclinare din tabloul de control prezintă gradul de înclinare a mașinii atât lateral, cât și longitudinal. Dacă panta este prea severă, operatorul va fi avertizat cu privire la siguranța basculării.

MEq
By MEq mai 29, 2019 20:20

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On LinkedinVisit Us On Pinterest