Deutz a prezentat la Bauma 2019 motoare alternative cu emisii zero pentru sectorul off-highway

MEq
By MEq mai 15, 2019 19:36

Deutz a prezentat la Bauma 2019 motoare alternative cu emisii zero pentru sectorul off-highway

Deutz a participat la târgul Bauma 2019 din München sub sloganul „Revolutionizing Power – High-Performance Advanced Drive Systems”. În premieră, compania germană a prezentat o gamă largă de sisteme inovatoare de acționare pentru aplicațiile viitorului off-highway cu emisii zero de carbon. Producătorul de motoare pentru sectorul off-highway este acum capabil să ofere combinații individuale de motoare diesel, pe benzină, hidrogen, hibride și electrifice, ca parte a unui sistem modular de produse.

Sistem modular pentru soluții personalizate
Portofoliul modular de produse al Deutz îi permite să răspundă rapid și flexibil progreselor tehnologice și cerințelor în schimbare ale pieței. „Configuratorul nostru avansat oferă clienților o combinație optimă de motoare convenționale și electrice”, a spus dr. Frank Hiller, președintele consiliului de administrație al Deutz. „Deoarece sistemul modular este foarte adaptabil la schimbările de pe piață, suntem capabili să furnizăm rapid soluții care nu sunt doar adaptate individual, ci reduc și emisiile de carbon, consumul de carburant și costurile totale. Acest lucru ajută mediul și adaugă valoare clienților noștri.”

Motoare cu combustie cu emisii neutre de carbon datorită combustibililor durabili
Pe lângă soluțiile electrificate, conceptele inovatoare Deutz includ motoare cu combustie avansate care pot funcționa pe o bază neutră din punct de vedere al amprentei de carbon prin utilizarea hidrogenului și a altor combustibili alternativi. Hidrogenul și „e-carburanții” (carburanți sintetici pe bază de electricitate regenerabilă) sunt neutri din punctul de vedere al amprentei de carbon, deoarece nu extrag carbon, iar sursele de energie utilizate sunt durabile. Deutz are mari așteptări de la aceste tehnologii și a prezentat la Bauma o variantă pe hidrogen a motorului de succes TCD 7.8. Acest motor prototip, ce are la bază pe tehnologia de ultimă generație pe bază de hidrogen, este rezultatul parteneriatului de cercetare dintre Deutz și start-up-ul bavarez Keyou.

TCD 5.2 și G 2.2 sunt două inovații care au avut premiera mondială la Bauma, în segmentul tradițional de motoare cu combustie. TCD 5.2 este un motor puternic cu patru cilindri în linie, care va completa portofoliul diesel existent al Deutz. Datorită sistemului său SCR ultra-eficient, acesta va fi de asemenea primul motor în linie de la Deutz care respectă standardul de emisii Stage V, fără a necesita recircularea gazelor de evacuare. Motorul este o referință în clasa sa, dezvoltând o putere de până la 170 kW, dar având dimensiuni extrem de compacte.

În clasa de putere mai mică, Deutz își extinde gama de motoare cu combustie nu numai în ceea ce privește capacitatea, ci și combustibilii pe care îi utilizează. Motorul cu trei cilindri TCD 2.2 prezentat la Bauma are la bază modelul în patru cilindri TCD 2.9. Ambele motoare sunt acum disponibile și ca variante GPL (G 2.2 și G 2.9). Motorul G 2.2 a fost prezentat publicului internațional pentru prima dată la München. Ambele vor reprezenta o opțiune suplimentară, în special pentru aplicații cu sarcină redusă în domeniul manipulării materialelor și al echipamentelor compacte pentru construcții.

MEq
By MEq mai 15, 2019 19:36

Follow Us

Visit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On LinkedinVisit Us On Pinterest