Cel mai recent camion cu sasiu articulat Komatsu – HM300-5

MEq
By MEq septembrie 22, 2014 17:15

Cel mai recent camion cu sasiu articulat Komatsu – HM300-5

Komatsu America a prezentat cea mai recentă basculantă cu șasiu articulat, HM300-5. Având 324 hp (242 kW), modelul HM300-5 este echipat cu un motor Komatsu SAA6D125E-7, compatibil cu standardul Tier 4 Final. De altfel, Komatsu a pus bazele motoarelor Tier 1 în 1996, pe care le-a dezvoltat ulterior, aducându-le la nivelul actual de eficiență. Acest nou camion articulat valorifică tehnologia și inovația Komatsu prin oferirea unui motor mai ecologic, ce oferă niveluri înalte de performanță, reducând consumul de combustibil și costurile de operare.

Cu o sarcină utilă de 28 t și o masă totală a vehiculului de 52 t, HM300-5 păstrează productivitatea și performanțele modelului anterior, însă este mai eficient din punctul de vedere al consumului. Prin optimizarea designului, la HM300-5 a crescut capacitatea benei și sarcina utilă. Înălțimea redusă de încărcare (2.82 m) este potrivită pentru excavatoare hidraulice între 30 și 60 t sau pentru încărcătoare frontale cu capacități ale cupei între 3,8 și 5,7 m³. În plus, cei doi cilindri telescopici laterali oferă un unghi de înclinare a benei la 70 grade. De asemenea, modurile de lucru selectabile îi permit operatorului să aleagă între Economy și Power, pentru a adapta performanțele mașinii la condițiile de lucru.

HM300-5 dispune de sistemul K-TCS (Komatsu Traction Control System), ce oferă automat tracțiune optimă atunci când mașina lucrează în condiții de teren moale, dar și K-ATOMiCS – transmisie performantă prevăzută cu Optimum Modulation Control System. K-ATOMiCS oferă o transmisie automatică cu 6 viteze care folosește un sistem electronic foarte performant pentru eliminarea șocurilor și a întreruperii transmisiei cuplului motor, pentru creșterea eficienței trenului de rulare. Acest sistem selectează automat treapta de viteză optimă pentru operațiuni, în funcție de viteza echipamentului, turația motorului și specificul activității mașinii, ceea ce crește considerabil accelerația și asigură schimbarea lină a treptelor de viteză la urcarea pantelor.

Prin integrarea unui catalizator cu reducere selectivă (SCR), motorul Tier 4 Final reduce și mai mult emisiile de NOx, folosind AdBlue/DEF (Diesel exhaust fluid). Motorul Komatsu Tier 4F folosește un sistem electronic de control avansat pentru gestionarea debitului de aer, a injecției de combustibil, a parametrilor de ardere și a funcțiilor de post-tratare, pentru a optimiza performanțele mașinii, a reduce emisiile și a oferi capacități avansate de diagnosticare. Rezultatul este un consum mai mic de combustibil, fără a scădea însă performanțele mașinii. Komatsu continuă să folosească sistemul turbo cu geometrie variabilă (KVGT) și un sistem de recirculare a gazelor de evacuare (EGR), pentru un control mai precis al temperaturii și al aerului circulat, asigurând totodată componentelor o durată de viață mai mare. 

MEq
By MEq septembrie 22, 2014 17:15

Follow us

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On GooglePlusVisit Us On InstagramVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Pinterest

Ads

ianuarie 2019
L Ma Mi J V S D
« dec.    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031