BKT este gata pentru „Next Level”

MEq
By MEq aprilie 18, 2019 12:10

BKT este gata pentru „Next Level”

Inaugurat pe 5 aprilie, noul sediu european al BKT rămâne la Seregno, în apropiere de Milano, dar într-o clădire complet reînnoită, chiar revoluționară. Și nu este vorba numai de design, mesajul BKT fiind unul foarte important pentru piață. Obiectivul este atingerea următorului nivel „Next Level”, numele în cod pe care BKT l-a dat acestui proiectul strategic pentru a cuceri poziția de lider de piață. Este un pas istoric și deosebit de important în această direcție.

„Pentru noi, crearea unui nou sediu nu este doar un proiect arhitectural, ci mai ales unul strategic”, afirmă Lucia Salmaso, CEO al BKT Europe. „Dorim ca prezența și cota noastră de piață în Europa să crească tot mai mult și, mai ales, să ne apropiem tot mai mult de clienții noștri OEM europeni. Scopul nostru este de a consolida prezența brand-ului BKT în rândul producătorilor de echipamente originale (OEM), și știm cum putem face acest lucru. Referințele noastre de pe piata pieselor de schimb ne-au deschis deja multe uși și continuăm să identificăm noi oportunități. Noul nostru sediu are un rol cheie în această privință. De acum înainte, în Europa vom fi mai puternici decât oricând, iar acest lucru se va manifesta în fiecare domeniu și pe fiecare segment: agricol, industrial, terasier, portuar, minier, ATV. Acum, când dispunem de una dintre cele mai complete game de pe piață și de o capacitate de producție majorată, datorită ultimei fabrici construite la Bhuj, suntem gata să creștem.”

Europa este o piață fundamentală pentru BKT și reprezintă 50% din cifra sa de afaceri, care anul trecut a fost de 900 milioane de dolari la nivel mondial. Noile birouri se extind pe o suprafață de peste 500 m2 și sunt optimizate în funcție de domeniile de competență: intervenții tehnice, logistică, management OEM, marketing și corporate management. Este o schemă rațională și bine organizată pentru cei 15 membri ai echipei BKT Europe. Noul depozit de mari dimensiuni, construit pentru descentralizarea celorlalte operațiuni din alte locații, se află acum în aceeași clădire cu birourile, fluidizând fluxul logistic.

Noua structură găzduiește, de asemenea, spațiul BKT Space, un centru de informare și tehnologic pentru anvelope specializate. Este unicul centru de acest fel în Europa și reprezintă deja un element de diferențiere competitivă major. Niciunde în Europa nu există un centru asemănător, căruia i se alătură un auditoriu și o sală de instruire ce poate găzdui până la 50 de persoane, perfectă pentru organizarea de conferințe, întâlniri tehnice și evenimente de mici dimensiuni. Prin această inovație, BKT a creat un adevărat „Task Force Center” prin care se adresează prezentului, dar mai ales viitorului.

Nu a fost trecut cu vederea nici faptul că forța BKT provine din spiritul de echipă ce caracterizează tot ceea ce face compania, prin implicarea în mod activ și continuu a partenerilor și distribuitorilor, clienților și retailerilor săi. Spațiul BKT este dedicat tuturor și îl vor putea folosi ca centru foarte specializat pentru anvelope Off-Highway, în mod liber și independent.

„Suntem într-un moment de referință. Aici putem întâmpina provocările pieței și, la rându-ne, le vom lansa pe ale noastre. Obiectivul nostru este de a înțelege mai întâi prioritățile și nevoile clienților noștri. Vom reuși să facem cel mai bine acest lucru în acest nou spațiu, un mediu de lucru complet inovator și tehnologic pe care îl vom folosi pentru a arăta că suntem în măsură să facem față acestei provocări și nu numai. Vom demonstra că suntem la înălțimea strategiei „Next Level”, a afirmat Rajiv Poddar, Joint Managing Director al BKT.

Înființată în 2006, cu scopul de a supraveghea funcțiile strategice și operaționale de Marketing și Comunicare din întreaga lume în numele întregului Grup BKT și de a gestiona vânzările OEM în Europa, subsidiara europeană a BKT a înregistrat o evoluție rapidă. De la an la an, structura s-a îmbogățit cu noi profesioniști, până la personalul actual, obținând rezultate importante în ceea ce privește gradul de conștientizare a brand-ului, autoritate și poziționare pe piață, precum și de prezență în segmentul OEM și de cotă de piață în After Market.
BKT Europe dispune, de asemenea, de o echipă tehnică gata să intervină pe teren, atât proactiv prin instruiri specifice despre produse și utilizarea lor optimă, cât și reactiv, în cazul nevoii de asistență și de rezolvare a oricăror probleme. Noul sediu european este cel mai recent pas al BKT către „Next Level”, o strategie planificată cu atenție, menită să sporească prezența brand-ului și a anvelopelor sale Off-Highway în Europa, pentru a demonstra, încă o dată, evoluția de neoprit a companiei.

MEq
By MEq aprilie 18, 2019 12:10